Gå til innhold

Gravid og keisersnitt arr. erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt gravid igjen etter ett keisersnitt. Såret har grodd fint, er ikke stramt eller leit nå. Men vill jeg uansett merke ubehag i/rundt det da magen begynner å vokse? Eller går det helt fint?

Anonym poster: 669b9c030ddf4dd4f7a3831cc13f6ffe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg ogsåer gravid igjen etter at forrige kom med keisersnitt. Merker litt stikk og ubehag der arret er, ja..Hvor lenge siden er det du tok keisersnitt?

Her er det litt over ett år.. De sier jo at det er 18 mnd en BØR HELST vente før en får nr 2 (vi var litt uheldige og ble gravide etter 1 år, men har hørt at det også er en sånn "minstemål" for andre leger igjen..

Mulig det er sydd igjen feil her hos meg. Er det mange år siden keisersnittet vil du nok mest sannsynlig ikke merke noe ubehag..

Anonym poster: d06ae300c9007d36b6528bc73171a361

Skrevet

Jeg ble gravid etter tre år og merket ingenting. Men har et velgid lavt snitt da - kanskje det har betydning?

Anonym poster: f24cb8764803adbd3b3caaeb62fb75f2

Skrevet

Andremann kom litt over 2 år etter førstemann og merket absolutt ingenting til arret.

Skrevet

Jeg hatt to snitt fra før, og det er tre år siden siste. Merket ikke noe verken nå eller første gang.

Tror det kommer veldig an på hvor lenge det er siden.

Skrevet

Jeg merket bare at det klødde litt når det strakk seg. Ellers gikk det helt fint :)

Anonym poster: 3dfee6a1d6e87cbfc184f49950a42756

Skrevet

Jeg merket ingenting i arret. Det går sikkert fint! :-)

Skrevet

Jeg ble gravid etter 17 mnd. Merket ikke noe spesielt til arret.

Men ble et styggere arr etter suste, er et lite heng over de to arrene. De gal selvfølgelig ikke skjært nøyaktig i det gamle :s

Og hadde endel arrvev på innsiden da de åpnet opp.

Skrevet

Ble gravid 13 mnd etter snitt, og arret er vondt og stikker masse. I tillegg havner trusekanten og joggis kanten akkurat på arret så det gnur og er vondt i tillegg. Arret har også blit veldig stygt nå som magen har blitt stor.

Anonym poster: 270697b3be4e27b6c9a0c45eb8b2f89e

Skrevet

Ca 2 år etter keisersnittet (og rundt 15 uker på vei) merket jeg at det rev litt i arret når jeg reiste meg, nøs etc. Tok det opp med jordmor og hun sa det var helt normalt, arrvevet og nervene bruker laang ting på å bli som før igjen. Nå er jeg i uke 32 og kjenner ingen verdens ting.

Anonym poster: e0425ef482c51d99edf6fb812b785acc

Skrevet

Er bare 25 uker på vei med nummer to, men har ikke merket noe som helst til arret.

Anonym poster: f17cf7ced899ef0e01451607ba172b7d

Skrevet

Merket ingenting :) gikk ca 2 år før jeg ble gravid.

Anonym poster: e10f15f614ed614ddf25f7d6d59af93f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...