IceNose Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Jeg har brukt Libero før jeg gikk over til Pampers.Pampers går høyere opp på magen og jeg synes de tar imot fuktigheten bedre. Men!Stakkar!Han blir jo så utrolig sår!Det nettet som er i bleien fester seg til huden hans på rompa når han har bæsja.Den sitter jo fast stakkar Flere som har samme erfaring?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Har ikke opplevd det enda gitt... Bruker kun pampers nattbleie (baby dry) da men.. Ellers bruker jeg rema 1000 sine bleier, de går godt opp, og tar imot fukten bedre enn libero.
Moosh Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Ja! Opplever det samme her. Han er 1 mnd gammel og vi gikk akkurat over til pampers for å teste det ut og nå er han litt rød på stumpen der nettingen henger seg fast i huden. Tror vi går tilbake til libero i morgen. Foreløpig prøver vi med sinksalve for å se om det hjelper.
IceNose Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2013 Ja! Opplever det samme her. Han er 1 mnd gammel og vi gikk akkurat over til pampers for å teste det ut og nå er han litt rød på stumpen der nettingen henger seg fast i huden. Tror vi går tilbake til libero i morgen. Foreløpig prøver vi med sinksalve for å se om det hjelper. Det er vel ikke noe annet alternativ til de minste bleiene?Ingen billig varianter? Glemte å skrive at han er litt over tre uker gammel.. Det er vel ikke meninga det skal være sånn?Stakkar!Jeg har hatt babyolje klart for å "gnu" løs nettingen.Dem forrige pakken var ikke sånn.Kanskje noe feil med disse?Det er i allefall noen elefanter i gult osv på de.
Moosh Skrevet 6. mai 2013 #5 Skrevet 6. mai 2013 (endret) Ja, vi bruker nok de samme bleiene. Jeg er enig i at det er merkelig. Jeg har heller ikke opplevd det tidligere med de andre barna. Har dessverre ikke sett noen andre alternativer enn libero dessverre. Men libero fungerte fint for oss altså. Lykke til Endret 6. mai 2013 av Moosh
M og gutta Skrevet 6. mai 2013 #6 Skrevet 6. mai 2013 Vi har pampers og opplever ikke dette. De med elefant på er forresten de nyeste bleiene til pampers
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 6. mai 2013 #7 Skrevet 6. mai 2013 Har jeg aldri vært borti, vi har stort sett bare brukt pampers på våre barn fordi de er de mykeste, mest bevegelige og tørreste.
Våryr ✿ Skrevet 6. mai 2013 #8 Skrevet 6. mai 2013 Vi er mest fornøyd med Libero. Smaken er som baken...
Siamese Hellhound Skrevet 6. mai 2013 #9 Skrevet 6. mai 2013 Jeg liker pampers best, for libero er så tykke og stive. Men de der nyfødt-bleiene fra pampers henger litt fast hvis det er lenge siden jeg har skifta.
Gjest sussie77 Skrevet 6. mai 2013 #10 Skrevet 6. mai 2013 Vi har brukt mye tøybleier, men skal vi bruke papir bleier, har vi brukt Libero. Fordi de er uten Lotion.
IceNose Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #11 Skrevet 6. mai 2013 Jeg skifter bleie ofte så det er ikke for lenge mellom gangene.Jeg opplever nyfødt bleiene til Libero for korte så han tisser utenfor.Og nr 2 blir for stor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå