Gå til innhold

Et kjærlighetsdrama.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelen var kanskje en smule dramatisk, men jeg har et aldri så lite behov for å lufte tanker med noen helt utenforstående.

For å gjøre en lang historie kort: for ett års tid siden klarte jeg å bli hodestups forelsket i en person som på ingen måte er bra for meg (det ser jeg selvfølgelig nå i ettertid, det var ikke noe jeg så, eller brydde meg om, da). Vi datet i et par måneder, men grunnet de store forskjellene oss imellom (jeg underveis i et profesjonsstudium, den "utvalgte" har ikke engang fullført videregående), ble det brutalt "slutt" (om man kan si det om noen man aldri har vært i et reelt forhold med) ganske raskt.

For en måneds tid siden, traff vi hverandre på konsert, og det som måtte skje, skjedde. Jeg sov over.

Dagen etterpå var stemningen knall, og jeg dro derfra med et meget forvirret sinn.

Siden den natten, er det utelukkende jeg som har tatt initiativ til tekstmeldinger osv., og får sjelden svar med en gang (gjerne etter noen timer). Fra å være den som ble "dyrket", har jeg nå, ett år etterpå, blitt den som "krabber".

I dag likte vedkommende ett bilde av meg på Facebook.

Hva betyr dette? Er jeg helt uinteressant, eller vil personen bare fremstå som "hard to get"?

Anonym poster: 127b8096a6a7f472ab30d500b3fbc086

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er uinteressant! Beklager, men dette er ikke noe å satse på..

Anonym poster: 6e8e455ab481dc255f6b80315c64d6ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...