Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Noen som vil dele sin historie?! fungerte det eller ikke? mulig jeg har vært for lenge alene og er veeeeldig ensom nå....men tenker i de baner at det kanskje kunne fungert igjen mellom oss...Men samtidig veldig redd og usikker på mange ting... Hvordan tok dere opp igjen kontakten i så fall? fikk dere hjelp av samlivsterapeut for eks? Anonym poster: 1169bdd6e1c88ede5c9483aa0ef27c65
*Miss Flua* Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Jeg ble sammen med x'en igjen dette var før vi fikk barn. Var fra hverandre i 3 år. Hadde kontakt nesten hele veien (som venner), men jeg ble liksom aldri ferdig med han. Jeg savnet han som kjæreste, og klarte ikke tenke et liv uten han. Viste seg at han følte det samme så vi ble sammen igjen, og fikk det bedre enn noensinne. Vært sammen i 5 år nå
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 Jeg ble også sammen min x. Vi fikk ett barn og flyttet fra hverandre i 2 år. Vi hadde veldig godt av å være fra hverandre. Begge endret seg, og vi innså at vi ikke kunne være fra hverandre. Vi ble sammen igjen, og har jobbet oss gjennom problemene og grunnene til at det ble slutt. Det er fem år siden vi ble sammen igjen, vi er gift og har tre barn sammen. Men begge har vært innstilt på å få det til å fungere, og har virkelig jobbet for forholdet. Men absolutt verdt det. Han er mannen i mitt liv, og vi har det veldig godt sammen. Anonym poster: 053462335450a22d145b8152928504e0
3 er nok! Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Har ingen erfaring med det selv, men har flere venninner som har forsøkt det, både med og uten barn, og det gikk til helvete for dem alle sammen
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #6 Skrevet 5. mai 2013 Jeg tenker også at en x er en x... Men samtidig er det forandringer til det positive som gjør at jeg tenker på det som en mulighet. Jeg har vært lenge alene....og føler meg veldig ensom.. Godt mulig at det er derfor jeg tenker at hvorfor kan vi ikke bare bli sammen igjen? og være en familie? men jeg vet at det ikke er så enkelt i virkeligheten... Huff....vanskelig dette... HI Anonym poster: 0cc75d09429087187794799c6c74b3d0
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #7 Skrevet 5. mai 2013 Finn ut av om det er han du savner, eller bare "noen"... Tror mange går i fella og forveksler når det gjelder akkurat det der. Anonym poster: a41892cc48c45f4afdae4fa29c082cd4
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #8 Skrevet 5. mai 2013 Har ingen erfainger selv, men vet om et par. De var unge og studerte sammen, og så ble hun uplanlagt gravid. Han fikk panikk og de forlot hverandre, selv om de holdt kontakten og han stilte opp som far til barnet. Etter hvert som de ble voksne, gikk det vel opp et lys for dem, for noen år etter så var de gift og har nå 2 små barn under 4 nå, h*n de fikk først går i 10.kl nå. Jeg synes det er en koselig historie. Vet ikke hvordan de gikk fram og sånn, men følte bare for å dele det nå Anonym poster: 1b813081d44d50d214309a7753d59043
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå