Gå til innhold

Klage klage klage

Anbefalte innlegg

Gjest pupp and go
Skrevet

Nå har jeg tilbrakt store deler av dagen med mennesker som står meg nær. Og jeg undres, blir de aldri lei av å klage?

Alle diskusjoner handler om nissestaten og veistandard, dårlig brøyting, alt som er feil i helsevesenet, hvordan staten tar fra oss muligheten til å tenke selv (gjerne i samme åndedrag som man forbanner smutthull i lovverket som tillater at feil oppstår), det meste servert småhissig og ferdigfordøyd, uten mulighet for at en tregere stakkar skal kunne prøve seg med litt undring og refleksjon rundt temaet.

Vel. All ære til dem for å være engasjert. Om de nå bare kunne bruke engasjementet der det ble hørt i stedet for å dominere enhver sosial sammenkomst med det. Nå var det godt med litt fred.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da ingen nasjoner som er bedre på å klage enn nordmenn.

Alt er som regel galt, bare man får tenkt seg om.

Gjest pupp and go
Skrevet

Du har kanskje flere fedre - av begge kjønn? I så fall var de der :P

Selv er jeg godtroede og ukritisk av meg, så jeg sitter jo der som et mehe. Slenger meg på og følger flokken innimellom, protesterer innimellom, men stort sett er de så ivrige at begge forsøk på å delta går hus forbi. De tier innimellom mens jeg snakker, da. Så går samtalen videre der den slapp før jeg tok ordet. Tydelig at jeg ikke har spesielt vektige bidrag :unsure:

Men egentlig vil jeg utvikle småpratevnene mine på annet vis.

Skrevet

Uups, jeg sletta visst innlegget mitt mens du svarte. Så nå ser svaret ditt litt tufs ut... Sorry!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...