Gå til innhold

Da kom lille tulla i april


rene82

Anbefalte innlegg

Leah Amanda kom i rasende fart 27.4 kl 15:15. Da hadde jeg vært på sykehuset siden torsdag for å sette i gang. Men hodet hadde ikke festet seg og da får de ikke tatt vannet. :( jeg fikk modningspille. Fredag fikk jeg modningsgele..lørdag igjen gele, men da endelig etter en halvtime startet riene. Dette var kl 11. Halv to hadde jeg to min mellom og jeg ba om sjekk av åpning..3cm. Halv tre gikk vannet og fødsels riene var i gang..jordmor lurte på hva av medikamenter jeg ville ha utenom lystgass som stod klart..epudural sa jeg og hun gikk for å ringe på. Mens hun var borte hadde jeg press i to av riene, samboer ringte på og da hun kom tilbake var det en times ventetid på epudural..what??? Ny vakt på, så de var to jordmødre tilstede, siden presset allerede var på gang sjekket hun åpning men det var fullt og hodet godt på vei ned..kvart over tre kom vesla ut...damene var slått ut av hvor raskt det gikk. Reser jenta :) bekkenet mitt er nå så mye bedre, men jeg har en lang vei å gå. Hun er i dag 8 dager, hadde termin i går 4mai. Nydelig snuppe har vi fått, og storebror er super stolt. Takk for alt gjennom ventetiden her inne. Lykke til videre. Jeg kommer selvsagt til å smugtitte etter dere ;) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...