Gå til innhold

Kan noen gi meg spark i ræva her, pleease!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å kutte ut cola, sjokolade, potetgull, kake og lignende, og begynne å trene? Har kronisk sykdom og kolikkbaby, og er veldig glad i cola og kake for å få opp humøret. Skal ikke slanke meg, men stramme opp og ikke gå opp i vekt. Det står en svær flaske cola på kjøkkenet og vi har is i fryseren... Jeg er sulten av ammehormoner og har heidundrende hodepine. Trenger spark i ræva for å velge et glass vann istedet for (som forresten smaker ganske jævlig, aldri likt vann). Trene kan jeg ikke enda, men triller turer og går med hund.

Vil gjerne være fin og stram igjen, få komplimenter for utseende, at folk synes jeg er attraktiv. Hvis jeg føler meg fin og folk synes jeg er pen, så gjør det kanskje at også mannen åpner øyne for meg og anser meg som kjæresten sin igjen.

Anonym poster: 5fccf94961c8f350295303971d071322

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kast ut alle fristelser av huset!

Vannet blir friskere av å ha i litt isbiter, en limebåt eller med et par agurkskiver i :)

Har du hodepine så hjelper det ofte med vann eller næringsrik mat.

Fortsett å gå turer til du kan starte med trening igjen, meld deg inn i et senter og få program fra en PT.

Når du går turer, øk tempoet så du kjenner at du går og bli litt svett.

Skrevet

Kast ut alle fristelser av huset!

Vannet blir friskere av å ha i litt isbiter, en limebåt eller med et par agurkskiver i :)

Har du hodepine så hjelper det ofte med vann eller næringsrik mat.

Fortsett å gå turer til du kan starte med trening igjen, meld deg inn i et senter og få program fra en PT.

Når du går turer, øk tempoet så du kjenner at du går og bli litt svett.

Jeg får ikke til å trene på senter, har ikke barnevakt til babyen, heller ikke råd til å betale for en personlig trener. Er som sagt overhode ikke feit, str XS og S i klær, men vil ikke gå opp og vil være stram og sexy igjen.

HI

Skrevet

Trene kan man fint gjøre hjemme, det er massevis av treningsdvd der ute, massevis av programmer på nettet osv. En treningsmatte koster 2-300,- samme koster et sett manualer.

Det første du gjør er å hive ut alle fristelser du har i huset!

Skrevet

Trene kan man fint gjøre hjemme, det er massevis av treningsdvd der ute, massevis av programmer på nettet osv. En treningsmatte koster 2-300,- samme koster et sett manualer.

Det første du gjør er å hive ut alle fristelser du har i huset!

Har hivd ut mine, men gubben sine står igjen :)

HI

Skrevet

De fleste treningsenter har barnepass... Ingen unnskyldning ;)

Skrevet

kan ikke mannen passe babyen mens du trener??

Skrevet

De fleste treningsenter har barnepass... Ingen unnskyldning ;)

Det har ikke treningssenteret her i byen. Og ingen som gidder å passe en kolikkbaby som vræler i 1.5 time konstant mens mora trener, sorry...

HI

Skrevet

Anonym poster: 8816bef53ed7a938a6daa909658b8367

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...