Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Hva har dere over selve sportsvognsdelen når dere er ute og om sommeren? Den er jo så åpen og fotpose/trekk følger jo ikke med.. Må jo ha noe over dyna liksom, som beskytter mot vind og vær.. ? Anonym poster: 10151865d66915f48a24e04ac3f77cc3
Steget Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Hadde en tynn vårpose fra bugaboo, kjøpte på finn. har ellers bare brukt et teppe. på sommeren har jeg ikke brukt noe hvis været er bra.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Hadde en tynn vårpose fra bugaboo, kjøpte på finn. har ellers bare brukt et teppe. på sommeren har jeg ikke brukt noe hvis været er bra. Var posen i fleece? Den har jeg og, men den er for varm nå. Finner ikke andre typer poser til den.. Anonym poster: 10151865d66915f48a24e04ac3f77cc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå