Gå til innhold

Dere som fikk ømme bryst i sv.skapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynnte det?

Mine er så utrolig vonde! vondt å dusje, kle på meg og såve!

Tok en test i går og den var negativ.

Det er kun 10 dager siden vi hadde sex (og ikke hadde jeg eggløsning heller), så kan vell ikke merke noe allerede?

Anonym poster: bf275ef2995f3fc4081775f9d1f5f0f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I første svangerskap hadde jeg det helt fra eggløsning til ca uke 10. Men jeg hadde ømme bryst hver syklus fra el til ikm, så det tok jeg ikke som et tegn før jeg passerte ikm og ømheten vedvarte.

I andre svangerskap ble de ikke ømme før i uke 10.

Anonym poster: 79a7df0107267058dd8070c6d3939801

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ha ha, sånn var jeg og! Gikk over i uke 15;)

Skrevet

Hadde el sist helg, altså 7-8 dager siden. Kanskje det kan være noe sånt da. Skal ha mensen mandag/tirsdag om en uke.

HI

Skrevet

Jeg fikk ikke ømme bryst før rundt uke 10 i mine svangerskap og det varte vel til rundt uke 15-16, tålte ikke å få noe på brystvortene så dusjing var en pine :) Men ei venninne fikk ømme bryst før positiv test, så det nok ganske individuelt :)

Skrevet

Ha ha, sånn var jeg og! Gikk over i uke 15;)

Er liksom helt greit at jeg ikke er gravid altså :P

Dei verker ikke så lenge dei får være i fred, å jeg har bh på (beskytter visst litt det ;) )

HI

Skrevet

Jeg fikk ikke ømme bryst før rundt uke 10 i mine svangerskap og det varte vel til rundt uke 15-16, tålte ikke å få noe på brystvortene så dusjing var en pine smile.png Men ei venninne fikk ømme bryst før positiv test, så det nok ganske individuelt smile.png

Oida! begynnte å svette litt nå! Får bare vente å se da kor lenge dette varer å teste meg om en uke.

Har hatt det i 2 dager nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...