Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Hvor lenge lå dere på oppvåkningen før dere fikk komme tilbake til barnet på barsel? Jeg lå der i 12 timer. Synes det var grusomt lenge. Skal ha KS denne gangen også å gruer meg veldig til å ligge der å vente. Anonym poster: f8ddc949a1b63f4d9fb4fe266f183742
Tauriel Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Lå 10 timer Hadde det faktisk utrolig artig der *var en ny utdanna kjekking som var på vakt*
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 12 timer?? Var det komplikasjoner? Jeg ble vekt etter 2 timer. Pappaen og baby kom ned til meg og var sammen med meg der. Så ble jeg trillet opp på barsel en time etter det. Anonym poster: 30032ea22443fc7b3e9826232b508caf
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Planlagt ks. 4 timer. Anonym poster: 71f45b90b6b7f47605b67a11e04f6749
Håper<3 Skrevet 5. mai 2013 #6 Skrevet 5. mai 2013 Tok ks ca. 0030 og kom ned på barsel et sted mellom 0600 og 0700. Skulle egentlig ligge lengre men jeg ble utålmodig og ba om å bli forflyttet da.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #7 Skrevet 5. mai 2013 Jeg dro tilbake så snart jeg fikk følelsen i bena mine. Det var midt på natta og jeg var alene så jeg måtte til babyen min. Lille søte babyen. Anonym poster: 7aace383734d8ea2d46dd5d35ec3ece1
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #8 Skrevet 5. mai 2013 Par-tre timer tror jeg. Partner fikk komme på oppvåkningen med barnet ganske raskt. Anonym poster: ed3686d0e841b6077ab9eab4151083a4
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #9 Skrevet 5. mai 2013 Jeg våknet av narkosen etter ca. to timer. Da satt mann og barn ved siden av meg. Et par timer senere var jeg nede på barsel. Anonym poster: eb061517e9a6565f5f12c2d67f878022
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #10 Skrevet 5. mai 2013 Ca fem timer Anonym poster: 85e5a36bb504576b4922ee5458520505
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 5. mai 2013 #11 Skrevet 5. mai 2013 Lå der omkring 3-4 timer begge gangene. Siste gangen ble jeg liggende å vente, fordi de hadde ikke tid til å hente meg.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #12 Skrevet 5. mai 2013 Det vanlige er 3-4 timer, til bedøvelsen er ute, fikk jeg beskjed om. Jeg lå i 6-7 timer, hadde mistet mye blod og følte meg elendig. Måtte ha to blodoverføringer før jeg begynte føle meg bedre... Anonym poster: 6d3d1efbee3b9cbb01b1164fcc3b8a40
Snellamedto Skrevet 5. mai 2013 #13 Skrevet 5. mai 2013 Jøss, det var lenge. 2 timer lå jeg der tror jeg, men hadde babyen hos meg i begynnelsen (men han begynte å gråte så fælt, så de tok han på barsel for å skåne de andre på oppvåkningen). Jeg hadde også planlagt ks.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #14 Skrevet 5. mai 2013 Første gangen alene i 4 timer før jeg fikk komme opp til babyen min, men denne gangen fikk jeg ungen på brystet på operasjonsbordet og fikk ha babyen og samboer sammen med meg, men sendte de opp når jeg var skikkelig sliten og trengte litt søvn. Mens jeg sov veide og målte de babyen. Var der i 4 timer denne gangen å, men dette ble en mye bedre opplevelse siden jeg fikk ha med meg pappaen og babyen <3 Anonym poster: 5e3dee33c82c531004f0fdefaec4b2b7
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #15 Skrevet 5. mai 2013 Tror ikke det var så mange timer, 2-4 timer kanskje? Hadde barnet hos meg mesteparten av tiden. Et akutt ks og et planlagt ks. Anonym poster: 4b6faceebf8560ede6b92c6e0b4e5837
klg,2 boys now:) Skrevet 5. mai 2013 #16 Skrevet 5. mai 2013 Første gangen lå jeg på oppvåkningen alene.babyen og pappa var sammen jeg maste fælt om at de måtte komme med han.(hastesnitt) 2.gang fikk jeg han i armene da de tok han ut og pappaen satt med han ved meg mens de sydde.så fikk jeg han og hadde han sammen meg på oppvåkningen.(planlagt ks)
M og gutta Skrevet 5. mai 2013 #17 Skrevet 5. mai 2013 (endret) Første gang var haste, da lå jeg 4 timer ca. Men det var fordi det ikke var plass på barsel. Fikk ha baby hos meg hele tida. . gangen var planlagt. Lå på postoperativ til jeg kunne røre på tæra. Rundt et par timer. Baby var på intensiven, men fikk ta han med på vei ned til barsel Endret 5. mai 2013 av M og gutta
Caprica Skrevet 5. mai 2013 #18 Skrevet 5. mai 2013 2-3 timer begge gangene. Spinal Det er kanskje annerledes med narkose?
Dini Skrevet 5. mai 2013 #19 Skrevet 5. mai 2013 Lå der i 7 timer etter full narkose og hastesnitt før jeg ble sendt på barsel, men måtte vente 2 timer til før de gadd å trille meg opp til nyfødtposten så jeg kunne hilse på småtten. Komplikasjoner.. Når neste nå kommer håper jeg ting blir veldig annerledes..
Kremtopp Skrevet 5. mai 2013 #20 Skrevet 5. mai 2013 1-1,5 time, far og baby kom ned etter 40 minutter. Elektiv ks.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #21 Skrevet 5. mai 2013 Takk til alle som svarer. Skjønner at jeg lå på oppvåkningen i lengste laget. Det var fikk hastesnitt sent på kvelden men ingen komplikasjoner etter snittet. Svangerskapsforgiftning var grunnen for snittet. Denne gangen er jo snittet planlagt så jeg har store håp om at det vil bli bedre denne gangen. Puls at jeg vil si klart i fra hvordan jeg opplevde det sist på samtalen dagen før. Hi Anonym poster: f8ddc949a1b63f4d9fb4fe266f183742
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #22 Skrevet 5. mai 2013 17 timer har jeg blitt fortalt.... Aner egentlig ikke. Har sett på film at de kom innom med barnet til meg. Var da en liten tur innom nyfødtintensiven - orket vel dette i to min (liggende i senga) og så bar det opp på avdeling. Andre gang (altså reoperasjon), lå jeg 4 timer. MEN da hadde jeg blodprosent på 6 da de opererte og ble operert ett par timer. Anonym poster: 3e43ebbfd3f5c4e855e73feccc1182d1
Kbor85 Skrevet 5. mai 2013 #23 Skrevet 5. mai 2013 Baby ble med meg til oppvåkningen sammen med far:) jm på søf prøver å få til den praksisen ved planlagt ks hvor mor og barn er friske etter ks da. Genialt var det, hun fikk pupp og kos med det samme:) Etter 45 min var jeg litt sliten så mannen tok tulla med til barsel og jeg lå til bedøvelsen var ute og jm hadde fått byttet bind og Stella meg litt:) ca 1,5 time.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #24 Skrevet 5. mai 2013 Med førstemann: ca 4 timer, hastesnitt med narkose. Med andremann 36 timer, komplikasjoner da også.. , men det gikk bra til slutt. Barnet var innlagt på nyfødtintensiv så fikk dessverre ikke besøk.. Anonym poster: b317eb893e3374a03c2fc1593f87ef35
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #25 Skrevet 5. mai 2013 Har hatt 3 ks, ett planlagt og to haste. Lå på overvåkningen i ca 4 timer alle 3 gangene, men hadde barna hos meg hele tiden - bortsett fra en liten time på slutten da far tok med seg babyen opp på barsel for måling og veiing Anonym poster: 5743b3cb8f58517f43d615594bf12de8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå