Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde du reagert om du fant ut at din samboer/mann hadde lånt penger av noen i din familie, uten at du visste om det?

Han kunne lånt samme sum av sine egne foreldre, men valgte din familie antageligvis fordi de er mer pengesterke i tillegg til at han ikke vil tape ansikt for sin egen familie.

Det er ikke snakk om store summer (-noen tusenlapper) og det er i tillegg penger han kunne lånt av meg. (Vi har hver våre sparekontoer - ikke noe dere trenger å henge dere opp i ;) )

Pengene ble ikke brukt på "tull",..

Hvordan hadde du reagert?

(Hvis du ikke klarer å sette deg inn i problemstillingen, så vær så snill å ikke svare...)

Anonym poster: 47b8dac2fc5cb995f51757900308dd98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med undring. Deretter kom det an på grunnen til lånebehovet.

Anonym poster: d6d5b81745386c539e2b4ec9b60fbefe

Skrevet

Så lenge det ikke ble brukt på tull, og han betalte tilbake når han skulle, så hadde jeg ikke reagert på det.

Skrevet

Hadde ikke dere reagert på at han gikk bak ryggen din for å låne penger fra din familie?

Jeg er sint fordi han gikk til min familie, i stedet for sin egen, og i tillegg uten å si noe til meg. Jeg føler meg sveket, og klarer ikke stole på han.

Hi

Skrevet

Jeg må bare henge meg opp i at du sier dere har hver deres sparekontoer. Hvorfor i alle dager kunne han ikke da bruke av sine sparepenger? Eller er det bare du som sparer?

Såklart reagerer man hvis noe slikt skjer, man går ikke bak ryggen på sin kjære slik. Jeg reagerer også på at jo den i din famile som lånte penger også går bak din rygg...

Åpnehet og ærlighet er en forutsetning for et forhold mener jeg. Det store spørsmålet er jo da hvorfor ikke han er åpen og ærlig ovenfor deg?

Anonym poster: 2defb68960ebf1190faae1bed8d7b732

Skrevet

Det hadde jeg ikke hatt forståelse for, og ville følt at tillitten var svekket. Han burde kommet med en helsikes god forklaring, og lovet å aldri gjøre det igjen.

Anonym poster: 1dbe8c3d7f5ebccacf71b793b9ff2c60

Skrevet

Jeg tror jeg ville ha blitt forbanna, og kanskje tenkt at han har mindre respekt for mine foreldre enn sine egne.

Hvorfor kan du ijje si hva grunner er til at han trengte penger?

Anonym poster: 92bb71645f192ae5fa0aa502505a853f

Skrevet

Jeg hadde blitt sur for at han ikke hadde sagt det til meg, men det hadde ikke vært fullstendig tillit knekk, det synes jeg er å overdrive litt...

Anonym poster: 95f3522e5ee3900163b34fecbbe63582

Skrevet

Han kunne ikke bruke sine sparepenger siden han allerede hadde brukt de opp, noe han nok var flau over.

(Han sløser ikke til vanlig)

Jeg vet at jeg aldri kunne gått til hans familie for å be om et lån, og det irriterer meg at det tydeligvis var så "lett" for han å gå til min familie, uten å si noe til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...