Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 jeg gleder meg veldig til å bli ferdig med graviditet og bekkenløsning slik at jeg kan begynne å trene igjen, men så, her om dagen, kikket jeg nedover meg selv og begynte å lure på hvordan det går (rent fysisk, jeg har 2,5 km joggeløype rett utenfor døra) å kombinere amming og jogging? regner med jeg kan amme rett før jeg går, slik at jeg ikke har melkespreng og melkesprut? Anonym poster: 989f6947cd620ee59be8d14a8fae288b
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Ammingen i seg selv er ikke noe problem mht dette, men du kan ende opp med jækla vonde pupper. Jeg greier ikke jogge, hoppe osv nå mens jeg ammer, selv ikke med tettsittende, gode treningstopper. Puppene er rett og slett for tunge, og det gjør dritvondt. Så her er det powerwalk for alle penga, og modifiserte versjoner av ulike treningsprogram..
Rose04 Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Jeg ammet og jogget mye. Pleide å amme før jeg jogget, men hadde skjelden brystspreng uansett da. Bare pass på å ikke bruk for stram trenings-bh. Jeg fikk tette melkeganger og brystbetennelse, som sannsynligvis kom av stram BH.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 synger vist halvkvedede viser her dette er mitt andre barn. med første hadde jeg masse masse masse melk (vet at det ikke trenger å bli likt denne gangen, men sjangsen er jo relativt stor) og er i tillegg ganske stor brystet (Dcup, før jeg begynner å amme) ved forrige barn var jeg ikke i form. der har skjedd ett "form skifte" i mellom tiden og er redd for å miste momentum dersom jeg ikke kan jogge i barsel perioden i tillegg til graviditeten.... er redd for at det skal bli såre og vonde pupper ja... Anonym poster: 989f6947cd620ee59be8d14a8fae288b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå