Gå til innhold

Reise til USA! Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom med dine beste tips :)

Skal til California, disneyworld. To barn på 4 og 5 år.

Anonym poster: 4e7af16cf5c4c1476638666e158d583a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disneyland? Eller både Florida og California?

Lei bil. USA er - med unntak av noen få storbyer - et aldeles håpløst land å reise i uten bil.

Anonym poster: 38dba75251538f5e5e12073f5983c94d

Skrevet

Ja, dinseyland :)

Skrevet

Ehm.. Disneyland..

Skrevet

Lei bil og kos dere :) Jeg er svært glad i Arizona og har dratt dit mange ganger, USA er helt fantastisk!

Anonym poster: 77136456142ede4ceac52fe7a1d51c2a

Skrevet

Hvis dere skal til California anbefaller jeg å leise bosted rundt Santa Monica. I selve Santa Monica og ned mot Venice er det greit å manøvrere med abrnevogn og det er gågater:)

Her finnes strand, lekeplasser, fine kafeer osv.

Disneyland ligger i Anaheim, og her er det stort sett ingenting annet enn nettopp Disneyland (og ørten hoteller)

Lei så vil når dere skal rundt omkring. Normalt ville jeg reist en tur til Universal, omvisning på Kodak, Besøke NBC, kjøre Mulholand drive etc men deres barn er nok for små til å ha glede av det.

Ellers er jo California et relativt stort område da......

Skrevet

Hvorfor vil dere dra til California når det er så mye billigere og kortere å reise til? Hvorfor vil dere så gjerne til Cali?

Anonym poster: 566515d2b747587e5369652d4858ad63

Skrevet

Vi reiser dit, fordi jeg er født der. Jeg er adoptert til norge, kom hit når jeg var 5 år gammel, og jeg har ikke vært i usa siden da. og nå er jeg 42 år. Ønsker derfor å ta en tur til fødestedet igjen :)

Skrevet

Overnatte i queen mary. Gammelt skip som fungerer som hotell. Billig da vi bestillte der. Fin bydel i nærheten, Long beach.

Santa Monika var også fint å bu i. Gågate, tivoli på piren og Baywatch-stranda.

Gå i disneyland på fredag. Nyyydelig fyrverkeri kun fredager og lørdager, fredag sikkert mindre kø om dere reiser utenom ferie.

Universal studio.

Sjømannskirka.

Hollywood og Beverly hills.

Malibu (mor mi møtte Han som spilte i pretty woman der, ute og surfa)

Hooters med hot chicken wings - nydelig godt.

Las Vegas, San F., Monument Valley, Grand Canyon, Solvang, Hearst Castle, highway 1, Santa Cruz.

Skrevet

Bestill overnatting via kelkoo om dere skal til Las Vegas iallefall. Enorme pris-forskjell kontra å bestille direkte på hotellet (vi vurderte å forlenge oppholdet der, det var bare å gløyme)

Skrevet

Husk at om dere er avhengige av bilsete, så har de ikke det i taxi slik som her....

De har heller ikke lov å frakte deg uten lovlig sikring til barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...