Gå til innhold

Hvis noen her inne skriver


Anbefalte innlegg

Skrevet

At de har gjort noe ulovlig som vil føre til fengsel eller barnevernet og hun skriver dette som anonym her inne kan forumansvarlig da anmelde dette? Til politi eller bv?

 

Anonym poster: e7fe0fe54415cde07b54ac6bbeaa822a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anmelde kan man bare gjøre til politi. Man kan melde bekymring til barnevern.

 

Ja, i teorien kan forumansvarlig gjøre det. Men de har jo ikke nødvendigvis noe mer info om vedkommende enn en ip-adresse, som politimyndighetene om de gidder prioritere det kan bruke til å finne ut hvilken pc som har vært brukt til å skrive det som står. Sannsynligheten for en slik prioritering er ganske liten, med mindre det skulle fremstå sannsynlig ut fra det som skrives at vedkommende var den som skjøt Olof Palme e.l.

 

Men det har blitt sendt bekymringsmeldinger angående brukere her inne fra andre brukere, i tilfeller hvor man ble bekymret for barns omsorgssituasjon og barnets forelder skrev nok her til å identifisere seg selv/barnet.

 

Anonym poster: 530d440ea8d9849be55536b58bfb634e

Skrevet

Anmelde kan man bare gjøre til politi. Man kan melde bekymring til barnevern.

 

Ja, i teorien kan forumansvarlig gjøre det. Men de har jo ikke nødvendigvis noe mer info om vedkommende enn en ip-adresse, som politimyndighetene om de gidder prioritere det kan bruke til å finne ut hvilken pc som har vært brukt til å skrive det som står. Sannsynligheten for en slik prioritering er ganske liten, med mindre det skulle fremstå sannsynlig ut fra det som skrives at vedkommende var den som skjøt Olof Palme e.l.

 

Men det har blitt sendt bekymringsmeldinger angående brukere her inne fra andre brukere, i tilfeller hvor man ble bekymret for barns omsorgssituasjon og barnets forelder skrev nok her til å identifisere seg selv/barnet.

 

Anonym poster: 530d440ea8d9849be55536b58bfb634e

 

Har den brukeren jeg tror det er blitt meldt til bv nå?

 

Anonym poster: 3e789ba7f9e1271f35d07477f4dbab0b

Skrevet

Har den brukeren jeg tror det er blitt meldt til bv nå?

 

Anonym poster: 3e789ba7f9e1271f35d07477f4dbab0b

 

Aner ikke. Jeg vet ikke hvem du tenker på. De to sakene jeg hadde fremst i hodet er flere år siden.

 

Anonym poster: 530d440ea8d9849be55536b58bfb634e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...