♥ Ninja87 ♥ Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Jeg har lenge hatt lyst å ta en liten tattovering rett under trusekanten. Nå som jeg er blitt gravid er det nok helt sikkert best å vente til den lille er kommet til verden... Jeg er jo ekstremt utolmodig, å vil jeg ha noe, så vil jeg ha det NÅ.. Nå som jeg ikke "kan", så har jeg jo enda mer lyst på.. Noen som har erfaring med å være gravid å ha tattoo i dette området? Blir den totalt ødelagt, eller går det faktisk greit?
2,5barn+1engel Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Jeg har tattoo rett ved trusekanten. Det var en gang ei sol.. Etter svangerskap nr 3 nå så er det jo fortsatt einsol, men flere av strålene har blitt strekt og er ikke fine lenger..
FireFineTroll Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Vent du... Du har ingen garanti for hvordan huden din vil være etter graviditeten. Dessuten handler ikke alt om bare deg akkurat nå så en liten blekkflekk kan du sikkert vente med til etter fødselen.
DaTuMa Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 Ingen seriøs tattovør tattoverer en gravid dame. Jeg har en tattovering på magen og er godt på vei i mitt andre svangerskap. Den har ikke blitt ødelagt. Bare vokst til dobbel str, krympet tilbake, nå vokser den igjen i takt med magen. Men du har jo ingen garanti for hvordan huden oppfører seg....
Hun med alle ungene Skrevet 6. mai 2013 #5 Skrevet 6. mai 2013 Nå er jo ikke jeg noe fan av tatoveringer heller da,men jeg ville ventet
♥Madam Mim♥ Skrevet 6. mai 2013 #6 Skrevet 6. mai 2013 Lærte faktisk nå netopp at man ikke skal ta tatovering når man er gravid eller i en ganske så god stund etterpå. Hvertfall 6 mnd. Det var noe med hormoner osv som gjør at kroppen ikke tar til seg blekket på samme måte som det gjør ellers. Den har veldig lett for å falme. Tenkte jeg skulle tatovere meg selv til høsten, men siden jeg får babyen nå i slutten av mai så venter jeg heller til etter jul, en veldig falmet tatovering er jo mindre pent :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå