Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Får dere ilinger nedover på baksiden av lårene? Begynner på et vis oppe ved hofter et sted.. Men vondest på baksiden av lårene. Hvis jeg feks skal ta på sokker, og står kun på det venstre benet, så "knekker" det liksom sammen! Og hvis jeg har vært vel aktiv en dag, klarer jeg nesten ikke bevege meg på kvelden, snu meg i senga osv er nesten umulig, helt stiv. Tror dere dette er bekkenløsning? Forrige graviditet mente fysio at jeg hadde det, og kjenner igjen en del fra da. Den gang ble det så ille at jeg noen dager måtte slepe det ene benet etter meg, det tålte ikke noe tyngde.. Anonym poster: 1cdb3cb9ebdbd94e2cda925630c53c42
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Høres ut som isjas? Ja, kan nok minne om det? Men kommer kun ifm graviditene mine.. Akuurat som om noen nerver kommer i klem? ANer ikke.. Men fysio mente som sagt det var bekkenløsning sist, mens osteopaten mente det var noe annet.Konsekvensene blir uansett det samme, det blir vanskelig å gå og å være aktiv. Anonym poster: 1cdb3cb9ebdbd94e2cda925630c53c42
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 Kan Være bekkenløsning ja. Jeg har vondt på "toppen" av rumpa, som stråler litt nedover låret på samme side. Når det er på det verste, må jeg gå med krykker, fordi benet svikter og er forferdelig vondt. Anonym poster: 0823beefc8b5fb0ce49e6778c729f952
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Kan Være bekkenløsning ja. Jeg har vondt på "toppen" av rumpa, som stråler litt nedover låret på samme side. Når det er på det verste, må jeg gå med krykker, fordi benet svikter og er forferdelig vondt. Anonym poster: 0823beefc8b5fb0ce49e6778c729f952 Og som du også sier, føles ut som en nerve i klem. Anonym poster: 0823beefc8b5fb0ce49e6778c729f952
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #6 Skrevet 5. mai 2013 Kan Være bekkenløsning ja. Jeg har vondt på "toppen" av rumpa, som stråler litt nedover låret på samme side. Når det er på det verste, må jeg gå med krykker, fordi benet svikter og er forferdelig vondt. Anonym poster: 0823beefc8b5fb0ce49e6778c729f952 Og som du også sier, føles ut som en nerve i klem. Anonym poster: 0823beefc8b5fb0ce49e6778c729f952 Takk for svar. Og du har fått "konstatert" bekkenløsning? Anonym poster: 1cdb3cb9ebdbd94e2cda925630c53c42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå