Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Jeg har de siste fire mnd (ihvertfall! har nok vart lengre, men ca fire mnd siden jeg begynte å reagere på det) hatt mye magesmerter fra og til. Jeg er ikke gravid, men fikk innsatt hormonspiral for litt over to år siden. Smertene er uutholdelige og noen ganger så ille at jeg innbiller meg at jeg må føde. Det er rare bevegelser i magen som føles som "spark". Igjen, jeg er ikke gravid - det har blitt sjekket. Men det føles nesten sånn.. Jeg har lagt veldig på meg spesielt de siste ukene, når jeg i utgangspunktet har prøvd å gå ned. Jeg har spist sunt og trent mye i forhold til hva jeg har gjort tidligere. Ingenting tilsier at jeg bør legge på meg av måten jeg lever på... Smertene sitter så langt nede og langt "inne" at det er vanskelig å lokalisere de. De sitter så dypt.. Jeg har vært veldig trøtt og slapp, mye problemer med å stå opp om morgenen, vanskelig å få ting gjort.. Jeg er på ingen måte hypokonder og har normalt en veldig høy smerteterskel. Men det føles som at jeg må skikkelig på do uten at jeg egentlig må det - eller at jeg skal til å føde. Det gjør av og til vondt i korsryggen, og jeg har mye vondt når jeg gjør enkelte bevegelser. Jeg klarer som sagt ikke å forklare smertene med ord, det føles så merkelig. Min søster mener jeg kan ha betennelse i hormonspiralen og at jeg isåfall kan bli steril. Det er jo kjempeskummelt? Jeg tenker ofte at "jaja, det går nok over til slutt - ingen vits i å bry leger e.l." .. Det tenker jeg med alle typer smerter, at de går over og blir bedre. Jeg har omsider time hos gynekologen i morgen, men pga lang ventetid tok det meg disse fire månedene å få denne timen. Får jo forhåpentligvis litt svar da.. Men de siste par dagene har det blitt enda verre og smertene vedvarer omtrent konstant. De vil ikke forsvinne og det er vanskelig å ta meg av datteren min uten å få hjelp.. Er det noen som har noen ideer om hva det her kan være? Eller har opplevd noe lignende selv? Nå er jeg bare redd, lei, har det vondt og vil ha noen svar... Beklager for dette "sutreinnlegget" - håper dere kan overse whiningen litt! Anonym poster: c3a1b109d774771f2aba46573613791e
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Gå til gynekolog? Det kan være cyster, betennelse osv - sistnevnte mer sannsynlig om du i tillegg til smertene har feber. God bedring. Anonym poster: 6a95a738326a8c072feb6727c4809a35
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Matallergi? Anonym poster: e1fead2eb33f8fc17317805f076dcaba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå