Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Spesielt når jeg er trøtt , noe jeg er ofte nå til dags siden jeg er i mine siste uker av graviditeten. Jeg blir irritert og paranoid vist biler ligger for nærme meg, kan bli irritert over at de følger etter meg vist de skal inn samme vei som meg. Blir ikke bare litt irritert men skikkelig stressa. Er redd de skal stoppe meg og kjefte på meg for ting. Kjører nesten i sirkler for å bli kvitt vedkomne bak meg og puster lettet ut da han ikke blinker seg inn der jeg skal. Kan også være dager da jeg føler alle går imot meg BARE for og irritere og plage MEG( jeg vet jo innerst inne at dette ikke stemmer) men til tider føles det slik. Jeg er veldig redd for å få kjeft og liker ikke konfrontasjoner med ukjente folk så min tankegang går ofte i " kan du ikke bare la meg være" " ikke kikk på meg" osv. Føler meg tjukk og ustelt for tiden så når folk glor blir jeg oppriktig irritert og tror de tenker stygge tanker om meg. Jeg hat vanligvis ikke noe problemer med at folk kikker eller er i nærheten av meg , men de siste Mnd har jeg bare blitt mer og mer folkefiendtlig og burde vel strengt tatt ikke bevege meg utenfor døra hjemme. Noe jeg jo må for å få frisk luft osv. Jeg kan også føle at hunden min plager meg med pipingen sin unødvendig og med vilje, og har av og til lyst til å kaldkverke han, selv om jeg egentlig elsker han over alt på jord og har skikkelig dårlig samvittighet for å tenke slik:( Anonym poster: 3c687f50cdc85d7e96d4a1350f1603db
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 På tide med en time hos psykolog? Anonym poster: 44b42f904f71df6e03a15c1157309749
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Det er nok helt sikkert hormonene og utslittheten som spiller deg et puss . Det er nok borte så snart babyen er ute. Anonym poster: 083180571260f51610d466c7b45da581
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 Huff håper det:) slitsomt å gå rundt slik . Anonym poster: 3c687f50cdc85d7e96d4a1350f1603db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå