Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Er det virkelig mulig? Jeg skjønner ingen verdens ting. Trodde at internett ble nullstillet den 1. i hver mnd, og igår kveld fikk jeg melding om at jeg har brukt opp datatrafikken på 800 MB. Jeg er pålogget hjemmenettverket for det meste, og jeg har nesten ikke vært utenfor huset siden 1. mai. pleier også å sjekke at mobilnettet ikke står på, men hadde det på en stund igår kveld da vi kjørte hjem ett par timer siden vi hadde vært i konfirmasjon. Fikk da melding om at mobilnettet var oppbrukt.. Har tidligere hatt 400 MB, og jeg har aldri klart å brukt det opp ila 1 mnd. Er det noe som kan være feil, eller hva kan det være? Jeg skjønner faktisk ingen verdens ting. Anonym poster: b965cdd22a00f66fe1a27700bb73fd4f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Er du sikker på at nettet har vært innkoblet? Noen ganger når jeg er ute og treffer irriterende gratisnett fra helseinstitusjoner presser de på med passord. Da slår jeg av og bruker mobilnettet. Det har da hent at jeg har glemt å slå det på igjen.. Har du noe på nedlasting? Har du sett på youtube utenfor nett? Nett-tv? Videoer fra nettaviser? Ellers ring selskapet ditt og spør Anonym poster: 7577f1512e6a4d7d496a99b607c3c733
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Mitt abonnement nullstilles den 10 hver mnd. Netcom. Anonym poster: 442552f86443593c67e1ad3b9d1072e5
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 Har også netcom og her er det midnatt den femte hver måned. Det er fordi det ble tegnet den femte. Anonym poster: bf66ed8500a18bd3b50ee901e2da6cf9
Kliko Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Jeg fikk også mld av netcom i går. Syns det er veldig rart for jeg er kobla opp på nette hjemme og ellers brukt telefonen som vanlig. Aldri fått mld før.. merkelig!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2013 #6 Skrevet 6. mai 2013 Jeg har telenor. Ringte dem idag og fikk beskjed om at jeg må ha lastet ned noe og hvilken dato, men vet med sikkerhet at jeg ikke hadde det i bruk den tiden de sa at jeg brukte det Svindel! HI Anonym poster: b965cdd22a00f66fe1a27700bb73fd4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå