Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 holder ikke de litt over ift fisk og kylling? Ligget vakuumpakket fra KIWI, fikk ikke stekt dem i helga. Ser fine ut. Anonym poster: 2cd7e6dbd6082ab1e3ad8276d63ba6b0
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Kos deg! Anonym poster: 26af8c277f82b10c50fe7e6abb07bfb4
Gjest ronja røverdatter Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Dersom den har lagt kaldt, ser godt ut, lukter godt og ikke er slimete så er det bare å spise og kose seg.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Biffene er helt greie og jo lengere de ligger jo mørere blir de. Vi kaster altformye meat i Norge. Selv om det står en dato på pakken er den bare veilendene. Lukt på produktet, du kjenner rimelig fort om en ting er dårlig... evt smak......hvis du tørr ; ) Anonym poster: ed4f52806baf9f3a3be8357f7a1367e9
☆☆☆ Skrevet 5. mai 2013 #6 Skrevet 5. mai 2013 Ja, sikkert bedre no enn før utløpsdato om dei er oppbevart kjølig.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #7 Skrevet 5. mai 2013 Onkelen min er jeger å kan litt om kjøtt kan man si. Han spiser aldrig biff før den har gått ut på dato. Den skal helst være grønn og komme krypende ut av kjøleskapet for egen maskin. *frysninger* Anonym poster: abc60fc4b3a956fffca7fd31eaa7d685
millemille Skrevet 5. mai 2013 #8 Skrevet 5. mai 2013 Hvis den ser og lukter ok ut, hadde jeg ikke nølt med å spise den. Har også hørt om noen som mener biff over utløpsdato smaker bedre.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #9 Skrevet 5. mai 2013 Har hørt at bakterien ligger på utsiden av biffen så når man steker den så svir man de vekk. Men ja biffen er bedre når den har lagt litt lenger enn utløpsdato Anonym poster: 615fdab5c39e2cdee8f0479bd83f6da7
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #10 Skrevet 5. mai 2013 Onkelen min er jeger å kan litt om kjøtt kan man si. Han spiser aldrig biff før den har gått ut på dato. Den skal helst være grønn og komme krypende ut av kjøleskapet for egen maskin. *frysninger* Anonym poster: abc60fc4b3a956fffca7fd31eaa7d685 Hoff... Det var kanskje litt i overkant for min del kjenner jeg, men den biffen som er omtalt i hovedinnlegget hadde jeg nok ikke hatt noe problemer med å spise. For øvrig: Aldri g i aldri (alltid dobbel l i alltid). Siste del av reglen i parantes, siden den ikke gjaldt for innlegget. Anonym poster: 7e931fc005945aa86bf60026d12a299d
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #11 Skrevet 5. mai 2013 Omtrent hele min familie er pølsemakere eller kokker (pølsemakere driver også med kjøtt som ikke er pølser), og samtlige lar biff og lignende kjøtt ligge minst en uke etter holdbarhetsdatoen, så jeg ville kost meg:) Anonym poster: 9bb7c6e720b8002e806446da8f174e34
Gjest Hercule Poirot Skrevet 5. mai 2013 #12 Skrevet 5. mai 2013 Nyyyyt! Det er nå den er i ferd med å bli skikkelig mør og fin. Når jeg kjøper kjøtt i ferskvaredisken, så kjøper jeg så "gammelt" kjøtt som mulig. Det lyserøde, ferske får ligge i fred for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå