Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Har vært flink de siste to månedene og kommet igang med trening igjen i from av å løpe enten en runde som tar ca 30 min, eller en på ca 50 min 3 dager i uken. I det siste har det nesten bare blitt den på 50 min. Løper fast onsdag-fredag-søndag. Nå fikk jeg ikke løpt på fredag pga snøstorm og såpeglatte fortau og det er ny treningsdag i dag. Problemet er at jeg er ikke helt i form. Har sovet veldig dårlig i natt og verker i ryggen og nakken, hodepine, kvalm, slapp og litt uggen i magen etter strek mat i går. Det frister ikke å løpe, men jeg burde...eller kan jeg stå over enda en økt med god samvittighet siden jeg har vært så flink i det siste uansett og tross alt ikke føler meg helt bra? Uff, må bestemme meg innen en halvtime og klarer ikke helt å verken motivere meg eller dempe samvittigheten Anonym poster: c36ee74e3fbe3bef94acfeb65b8adb33
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Gå for samvittigheten, ta deg en tur ut må du løpe hele tiden da?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 [quote name=deterbaremeg:)' timestamp='1367748806' post='145318741] Gå for samvittigheten, ta deg en tur ut må du løpe hele tiden da? Er jo ikke noen grunn til å ikke løpe dersom jeg først kommer meg ut Er sånn sett i god fysisk form nå og har ingen problemer med å løpe i 50 minutter i strekk. Er mest dørstokken som ble veldig høy i dag... HI Anonym poster: c36ee74e3fbe3bef94acfeb65b8adb33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå