Gå til innhold

Å le når en har sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg virkelig koser meg, føler meg trygg, glad - har det helt topp - så hender det jeg ler. Og mannen tar det som kritikk - tolker det som at han er en elendig elsker.

Ler du når dere har sex?

Anonym poster: aa38829174f0bfb149b9828b929e850c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke under sex med mindre det er noe begge kan le av sammen.

Skrevet

Hadde mannen min ledd mens vi har sex så hadde det blitt veeeldig lenge til neste gang...

Skrevet

Om det skjer noe morsomt eller om jeg kommer på noe vi begge lo av like før, kan det hende jeg ler, ja. Men da vet han liksom hva jeg ler av, er ikke slik at jeg plutselig ligger og ler for meg selv.

Skrevet

Selvfølgelig gjør jeg det, vi har det jo moro!

Anonym poster: fb3c203139be98f1a18848f926b046d5

Skrevet

Vi ler, koser oss, stønner og det meste som hører til.

Akkurat nå på morgenen så ble lit kleint siden minstemann ville ligge i armene mine, mens mannen "snurret film" mellom beina mine :wub:

Vi lo begge to og ser humor`n i det.To kåte, en baby som ikke sover og pluss at mannen skulle på jobb og hadde dårlig tid :rolleyes:

Skrevet

Ja, det gjør vi begge to. Oftest fordi det skjer noe litt komisk eller tuller med hverandre, og fordi vi allerede er i godt humør.

Skrevet

Dersom det skjer noe gøy, så kan vi le litt begge to :)

Skrevet

Akkurat nå på morgenen så ble lit kleint siden minstemann ville ligge i armene mine, mens mannen "snurret film" mellom beina mine :wub:

Vi lo begge to og ser humor`n i det.To kåte, en baby som ikke sover og pluss at mannen skulle på jobb og hadde dårlig tid :rolleyes:

Uææ!!!

Anonym poster: 0f4f8509e79b239096a0a8d61851623a

Skrevet

Hadde en eks som ikke tålte latter under sex, tenker at han var veldig usikker. Jeg synes latter er en helt naturlig del av sex. Vi har det i hvert fall morsomt og fint. Vi ler jo ikke av hverandre og heller ikke hver gang. Forstår ikke hvorfor det er galt å le dersom det oppstår en morsom situasjon eller hvis man tøyser og flørter.

Anonym poster: 0e9806d5a597d2ae103ff8d33481e4d9

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg har det av og til som deg, men jeg gjorde samboeren bevist på det tidlig i forholdet, og han tar det som et kompliment.. Forklar han hva som utgjør at du ler..

Skrevet

Vi ler ofte under oppvarming, men når det kommer til selve akten, er det ikke så morsomt lenger. Heller bare godt! ;)

Men en gang - da lo vi sånn at vi nesten ikke kom i mål.

Meg på alle fire i en "dobbelseng". Dvs to hotellsenger skuttet sammen til en.

Han stod/satt bak, og plutselig sklei sengene fra hverandre, og vi havnet begge på gulvet mellom ;)

Anonym poster: b92dd7be215220517ef49306bcd67f3a

Skrevet

Med barnet i armene? Seriøst?

For et innlegg å glemme anonymknappen på

Anonym poster: 2e382864b15ec19ac38a23ac10ebd5f7

Skrevet

Kan av og til le under oppvarmingen og ofte etter orgasme.

Anonym poster: c60e4eb3d61ccb2a489a50a9c9ef4a72

Skrevet

Akkurat nå på morgenen så ble lit kleint siden minstemann ville ligge i armene mine, mens mannen "snurret film" mellom beina mine wub.png

Vi lo begge to og ser humor`n i det.To kåte, en baby som ikke sover og pluss at mannen skulle på jobb og hadde dårlig tid rolleyes.gif

Jada.... klarte å glemme knappen og mini var i senga. Nå kjørte vi ikke løpet fullt ut, nettop fordi det ble kleint. :P
Skrevet

Akkurat nå på morgenen så ble lit kleint siden minstemann ville ligge i armene mine, mens mannen "snurret film" mellom beina mine wub.png

Vi lo begge to og ser humor`n i det.To kåte, en baby som ikke sover og pluss at mannen skulle på jobb og hadde dårlig tid rolleyes.gif

Jada.... klarte å glemme knappen og mini var i senga. Nå kjørte vi ikke løpet fullt ut, nettop fordi det ble kleint. :P

Ro ro til fiskeskjær.

Anonym poster: 0f4f8509e79b239096a0a8d61851623a

Gjest meg&mini
Skrevet

Alt man skal reagere på her inne:) Selv hadde jeg ikke klart det, men babyen tar ikke akkurat skade av det heller.

Tipper de aller fleste her inne har hatt seg, mens babyen sover i sengen ved siden av:)

Skrevet

Alt man skal reagere på her inne:) Selv hadde jeg ikke klart det, men babyen tar ikke akkurat skade av det heller.

Tipper de aller fleste her inne har hatt seg, mens babyen sover i sengen ved siden av:)

Men her var det jo snakk om et våkent barn, hun skrev jo eksplisitt at barnet ikke sov.

Skrevet

Jada.... klarte å glemme knappen og mini var i senga. Nå kjørte vi ikke løpet fullt ut, nettop fordi det ble kleint. tongue.png

Men her var det jo snakk om et våkent barn, hun skrev jo eksplisitt at barnet ikke sov.

Har det noe å si?? Regner med barnet er så lite at det ikke forsto hva som foregikk

Anonym poster: 98e79ff5ed79dbf65a1736a1d1dfa4ee

Skrevet (endret)

Kjære vene da? Har jeg kommet til nonnesiden eller noe? Nei, det er ikke optimalt å ha seg, mens ungen er våken, men han skjønner ikke et kvidder av hva som skjedde. Nå ble det ikke hankypanky de luxe, men heller en lettere variant- nettop fordi ungen var våken. OG at resten av ungeflokken SOV!!

Velger heller å ha sex når 1 åringen er våken ( ja akkurat i dag) Enn at 17 åringen ved rommet ved siden av hører vi har sex, siden det er lytt mellom rommmene.

BTW, vi fullførte ikke!

Endret av Gjest
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! Jeg har prøvd å forklare maaange ganger at jeg ler fordi det er himmelsk bra for meg, men han blir dritsur og vil ikke ha sex på leeenge. Grr Håpløst å få han til å skjønne, og veldig vanskelig å holde tilbake de gode følelsene...

Anonym poster: aa38829174f0bfb149b9828b929e850c

Skrevet

Kjære vene da? Har jeg kommet til nonnesiden eller noe? Nei, det er ikke optimalt å ha seg, mens ungen er våken, men han skjønner ikke et kvidder av hva som skjedde. Nå ble det ikke hankypanky de luxe, men heller en lettere variant- nettop fordi ungen var våken. OG at resten av ungeflokken SOV!!

Velger heller å ha sex når 1 åringen er våken ( ja akkurat i dag) Enn at 17 åringen ved rommet ved siden av hører vi har sex, siden det er lytt mellom rommmene.

BTW, vi fullførte ikke!

Er bare å gi opp, Lynettes twin, når noen har fått det for seg at de skal kverulere så gir de seg ikke på tørre møkka ;)

Anonym poster: a1c24f9ea1cb3b6bc617546e5f98e617

Skrevet

Er noe som heter euforisk (skrivemåte usikker) latter. Er noe med at når du får orgasme så ler en. Så om det ikke er vanlig, så er det ihvertfall ikke unormalt. Ville sagt at det heller var ett kompliment til mannen din, som klarer å få deg til å føle deg så bra!

Anonym poster: f98377751a79e89c7010a64bd927f7ad

Skrevet

Ser ikke på meg selv som prippen, men selv jeg synes dette var i overkant spesielt :P

Har jeg en baby i armene, så skal jeg ikke røres verken her eller der :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...