*Villekulla* Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Det må være noe som er kjapt og enkelt å få på seg :-)
robot Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Det varierer. Skulle jeg bare hatt én gjennom hele baby- og toddlertiden ville det vært en mei tai. Men jeg foretrekker en kombinasjon mellom formsydd og bæresjal til de aller minste, og deretter en formsydd sele. Min favoritt er Beco, men Manduca, Ergo og mange andre er også gode. Det kan variere hva som sitter best på den som skal bære.
Foccacia Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144043899-bæresele/#entry145315043 Fin tråd om bæreseler
Bella baby Skrevet 9. mai 2013 #4 Skrevet 9. mai 2013 Jeg var veldig fornøyd med Baby Bjørnen sin bæresele
danse mamma Skrevet 9. mai 2013 #5 Skrevet 9. mai 2013 Vi har Mei Tai og Ergo og er veldig fornøyd med begge :-) Ergoen blir mest brukt ute nå siden den bare klipses på. Brukte Mei Tai veldig mye hjemme da vesla var bitte liten og ikke fikk roet seg. Hun trives godt i begge deler :-)
Miamed4mannpåvei Skrevet 11. mai 2013 #6 Skrevet 11. mai 2013 Ergo er jeg fornøyd med. Babybjørn likte ikke ungen å sitte i.
Hun med alle ungene Skrevet 11. mai 2013 #7 Skrevet 11. mai 2013 Ikke babybjørn! Barna sitter ikke godt,og den er GRUSOM å ha på!! Har hatt den,og den ble ikke mye brukt for å si det sånn!! Har og lest att barna kan få hofteskader av den.. Stokke likte jeg,men ikke babyen,så den ble fort byttet ut igjen... Nå har vi Ergo baby og Mei Tai,og vi er strålende fornøyde med begge to Både jeg,mannen og barna
Hun med alle ungene Skrevet 11. mai 2013 #8 Skrevet 11. mai 2013 Jeg har også lyst til å prøve maduca,men er så fornøyd med de andre at jeg tror ikke at jeg kommer til å kjøpe den..jeg har ikke bruk for tre bæreseler heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå