Gå til innhold

Hvilke gardiner har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det kanskje "ut" med gardiner....?

Har alltid ønsket panelgardiner, hva synes dere? :)

Anonym poster: c6325627d6afdf762249c0ac30252e16

Videoannonse
Annonse
Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

På grunn av idiotiske vinduer har vi bare liftgardiner.

Skrevet

Vi har store vinduer, noen fra gulv til tak, i front av nesten hele stuen (pga flott utsikt til sjøen) så vi har lamellgardiner for å kunne stenge sola ute ved behov.

På kjøkkenet har jeg bare en kappe.

På soverommene har vi persienner og lystette gardiner.

Anonym poster: 415afee7b39efcdaf8e7fa7e585fde35

Skrevet

Bor i et gammelt tømmerhus og har "gode, gamle" gardiner :-)

Høyt under taket og store vinduer med ruter i. Nesten hvite vegger og hvite vinduskarmer.

Om vinteren har jeg litt mørkere gardiner enn om våren/sommeren. Er som med annet tilbehør; hele stemningen i huset forandrer seg når du skifter. Nå har våren kommet i hus :-)

Jeg er noen-og-tredve, men har aldri kasta meg på trenden med å ikke ha gardiner. Ikke passer det her i huset heller. Blir bare masse ekko og ser så nakent ut. Det gjør det forresten i alle hus uten gardiner, synes jeg.......

Har etpar venninner som har veldig minimalistisk, gardinløs stil, og selv om husene deres ser ut som en katalog (les:likt) er det etter min mening ikke særlig hjemmekoselig der.....

Smaken er som baken og det er du som skal bo der. Gjør som du vil, "in" eller ikke :-)

Anonym poster: 0ea765cf2810aa109742accf11f4d2ca

Skrevet

har tynne grønne gardiner i stua og spisestua. og en enkel kappe på kjøkkenet er gardiner ut? det visste jeg ikke. men tar de ikke vekk av den grunn. gardiner er fint og pynter opp hjemme. koselig med sommerlige på denne tiden og julegardiner i desember :)

Anonym poster: badc0edefb0398a76cc42da709770238

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...