Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Jeg har selv jobbet som prostituet i en perisode på 8 år. Jeg jobbet på studio i Oslo , leilighet og som escorte. Nå har jeg sluttet men jeg har veldig lyst å begynne med noen få oppdrag. Ja jeg tjente bra og sparte heldigvis masse. Jeg oppdrettet enkeltmannsforetak og betelte skatt. ikke av alt men en del. Jeg gjorde det for å finansiere studiene og spare. Jeg jobbet aldri for noen halikk. Selvfølgelig er det en side av denne bransjen som ikke er god og synes jeg er trist. Liker ikke tanken på at jenter og damer blir tvunget, lurt og misshandlet. Det tar jeg sterkt avstand fra. På min kundeliste hadde jeg en kortvokst, en med ryggen full av arr, en blind, en som stammet, en med toretts.. for å nevne noe. Hadde du gått til sengs med en av de? bare for sex? Hva med disse som er kjempe ensome og ikke klarer å komme ut av ensomheten skal ikke de få noe kroppskontakt og sex? Hva med disse som går til prostituerte og tømmer seg i stede for å voldta? Jeg er heller ikke noe for dette som skjedde i Skippagurra som ødela et helt lokalsamfunn. Men hva med de ensome, de med skavanker, osv som ikke har en sjans hos deg? Jo da jeg hadde mange andre helt normale gutter og menn, rike og fattige. gifte og ikke gifte... Anonym poster: 6388ba4a66d95d2b9c70b212f168e50e
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Troll? Anonym poster: 9ec0a526e0825d83cd17886629fad3f4
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Troll? Anonym poster: 9ec0a526e0825d83cd17886629fad3f4 Hva får deg til å si det? Anonym poster: 6388ba4a66d95d2b9c70b212f168e50e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå