Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 har vært på kontroll 2 dager før termin for vurdering av igangsetting. FIkk beskjed om at jeg er moden og har 2 cm åpning. Fikk da beskjed om at jeg kunne komme inn om en dag for å ta vannet fordi det var det eneste som skulle til før fødselen startet "av seg selv". Slipper da heldigvis modningspiller. Men er det noen som har noen erfaring med hvor lang tid det kan ta fra de tar vannet til ting tar seg opp og er i gang?-har kommet i gang med de andre på egenhånd og tatt vannet rett før ungen har "hoppet" ut, men aldri tatt vannet for å få i gang fødsel Anonym poster: 5137cf627c1b87fa0d07ff33cecd30e0 Anonym poster: 5137cf627c1b87fa0d07ff33cecd30e0
mamma_til_gutt Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 De tok vannet på meg. Hadde 3,5 cm, ingen rier. Det sa pang og ungen var ute 6 timer etterpå.
Tipp topp Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Tok 90 min fra de tok vannet og til han var ute.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 Så jeg kan se for meg aat det går raskt? Forrige fødsel tok nesten 3 timer fra første rie. Anonym poster: 5137cf627c1b87fa0d07ff33cecd30e0
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Ikke for å skremme deg, men med førstemann fikk jeg ballongkateter for å bli moden. Hadde da 2-3 åpning og var moden da de tok vannet. Ventet i 4 timer, men ingen rier. Ble satt på drypp, og da skjedde det ting. Men kan være kroppen min ikke var like klar. Anonym poster: dda87c3020e66d06287dde0a1090e31f
081013 Skrevet 5. mai 2013 #6 Skrevet 5. mai 2013 Fikk beskjeden om at jeg var klar torsdag men de ville se om vannet gikk selv først. Kateter og modningspiller er ikke aktuelt for meg å.godta før jeg er 12 dager over. Er 3 dager over når de tar vannet
Fire småtroll Skrevet 5. mai 2013 #7 Skrevet 5. mai 2013 Jeg var helt moden og avflatet, hadde ca 3 cm åpning da de tok vannet. De tok vannet kl 12 på formiddagen, jeg fikk rier av det men ikke regelmessige og ikke spesielt vonde. Klokka 17 sjekket de meg igjen og da hadde jeg ca 5 cm åpning. De var ikke helt fornøyd med hjerterytmen på barnet og ville ha fortgang så de gav meg riestimulerende drypp for å få mer effektive rier. Da tok det seg veldig opp og ungen ble født 20.30 på kvelden.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #8 Skrevet 5. mai 2013 Vannet ble tatt kl 18, hadde 3 cm åpning. Fikk litt rier etter en time. Kl 20.30 begynte riene å bli skikkelig vonde og jeg hadde 4 cm åpning. Kl 21.05 var barnet ute. Anonym poster: 01842fb2d96f0f37f430089636cea37d
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 5. mai 2013 #9 Skrevet 5. mai 2013 Jeg hadde 3 cm åpning, men ingen rier. De tok vannet 09.50 og 13.28 var han ute. Tok ca ti minutter før første ri kom, og etter det var det rimelig heftig. Håper på en mer normal fødsel denne gangen
☆☆☆ Skrevet 5. mai 2013 #10 Skrevet 5. mai 2013 Min fødsel starta med at vatnet gjekk utan at eg var moden, ungen var ikkje ute før etter 22 timar, halvparten av denne tida med drypp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå