Anonym bruker Skrevet 4. mai 2013 #1 Skrevet 4. mai 2013 I dag morges våknet jeg med ømme brystvorter. Har vært sliten og mer sulten enn vanlig i det siste, så jeg ville med en gang utelukke graviditet. Testen var negativ. Men nå i kveld er brystvortene enda ømme, og de er blitt større. Litt mer "flatet ut"? Har hormonspiral på 3.året, og har ikke hatt mensen siden jeg fikk satt den inn. Så da må jeg bare spørre... Kan testen bli negativ om man testen for sent i graviditeten? Altså, vil den gi positivt resultat i f.eks. 5 mnd? Hvilke andre ting kan dette være symptom på annet enn mensen og graviditet? Hvor tidlig kan dette være et tegn på graviditet? Før en test vil være positiv allerede? Anonym poster: 8879ae35a2a04eddf8d771218caeed02
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Dytt Anonym poster: 8879ae35a2a04eddf8d771218caeed02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå