Gå til innhold

Trenger et kraftig spark bak!! (Ang kosthold/trening)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden august i fjor gått ned ca 20 kg. Fra 98 til 77. Men nå er motivasjonen som blåst bort! Finner stadig på unnskyldninger. Melder meg på timer på treningsstudio, men avbestiller igjen rett før.

Har ikke trent på over 3 uker nå. Og merker at flesket kommer krypende tilbake :(

Men jeg klarer likevel ikke skjerpe meg.

Spiser sjokolade nesten daglig i tillegg. Og det er jo kjempelurt :P

Men hvordan skal jeg klare å komme i gang igjen??

Må få bort siste 15 kg!

Anonym poster: 1a0fb37c3a1bfa75c16f30b127a08d36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har siden august i fjor gått ned ca 20 kg. Fra 98 til 77. Men nå er motivasjonen som blåst bort! Finner stadig på unnskyldninger. Melder meg på timer på treningsstudio, men avbestiller igjen rett før.

Har ikke trent på over 3 uker nå. Og merker at flesket kommer krypende tilbake :(

Men jeg klarer likevel ikke skjerpe meg.

Spiser sjokolade nesten daglig i tillegg. Og det er jo kjempelurt :P

Men hvordan skal jeg klare å komme i gang igjen??

Må få bort siste 15 kg!

Anonym poster: 1a0fb37c3a1bfa75c16f30b127a08d36

Jeg kjenner meg veldig igjen!

Ikke sikkert jeg er den rette til å gi råd, fordi jeg også er "flink" i perioder, og når jeg når ei viss vekt så er det akkurat som om psyken min er fornøyd, og ikke gidder mer. Sånn har jeg vært i flere år.

Men nå har jeg bestemt meg for å droppe å tenke på kosthold en stund. Altså, jeg spiser bare godteri i helgene, og prøver å ta sunne valg, men ikke innføre noe voldsomt spiseregime. Jeg fokuserer heller på trening, og planen er å gi meg selv flere måneder på å jobbe inn treningen som en automatisk og naturlig del av hverdagen. Der var jeg for to barn siden, og satser på å komme dit igjen.

Når treningen er automatisert, og jeg har sluttet å amme yngstemann, kanskje til høsten, så skal jeg ta tak i kostholdet og gå ned x antall kilo, og deretter vedlikeholde vekta fremover. Er "bare" 7 kg det er snakk om i mitt tilfelle, med de har sittet som klistret i flere år nå, så det er ikke så enkelt...

Anonym poster: 077caf936545119e5fa7d67b90395518

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...