Anonym bruker Skrevet 4. mai 2013 #1 Skrevet 4. mai 2013 Nå husker jeg hvorfor jeg har sluttet å kjøpe tøysko.. Fordi det stinker dau grevling hver gang jeg tar av meg skoene!!! Kan jo ikke ha de på om jeg skal bort til noen.. Er det noe jeg kan gjøre eller må jeg bare kaste skoene?? Anonym poster: 13d6027e5a04470bb38d3e7abe34fd29
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2013 #2 Skrevet 4. mai 2013 Haha Ingen råd, men lo godt. Anonym poster: f69949353f39cc55f0e9bbabba40fd42
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Vask dem på 40 grader. Og bruk fotdeo som de har på apoteket. Anonym poster: 7e3ff5999eb2f0f3c0ef57b73d40fcdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå