Gå til innhold

Er dere flinke til å ta sjanser i livet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten mulighet for å slå til å få drømmejobben, men usikker på om jeg er villig til å forsøke... Synes det er så dumt om jeg ikke får den og noen tenker at jeg var kjepphøy som prøvde å få en jobb i et felt jeg i utgangspunktet ikke har mye erfaring innen... Spørsmålet er bare om jeg er villig til å la sjansen gå forbi meg... Altså ved å ikke prøve. Jeg lar de fleste sjanser gå forbi meg dessverre... Hva med dere? Tar dere sjanser?

Anonym poster: eab85c8924aedaadc6176e156a18d0b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har du å tape på å prøve? Trenger du å fortelle noen at du søker på denne jobben? Trekk pusten og stup i det! I beste fall har du en ny og spennende jobb snart. I verste fall er det ingenting som endrer seg. Det siste er garantert dersom du ikke prøver.

Og til sist - dersom noen tenker at du er kjepphøy høres dette ut som personer du i utgangspunktet ikke trenger å være venner med. Da bør det ikke være noe problem hva de evt tenker :) Det er sunt å utvide horisontene sine og spennende å prøve noe nytt, og det skjønner de fleste oppegående personer. Du får nok bare klapp på skulderen og heiarop :)

Skrevet

Jeg tar vel ikke så mange sjanser, men jeg er flink til å se muligheter og gripe dem!

Skrevet

Hopp i det og søk i vei!

Min erfaring er at vi damer tenker litt mer på at vi skaø være kvalifisert osv før vi søker på en jobb vi virkelig vil ha. Mannfolka derimot søker i vei selvom de er langt fra det det søkes etter. Og tenk det er en god del av de som får jobben!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...