Anonym bruker Skrevet 4. mai 2013 #1 Skrevet 4. mai 2013 Har en liten mulighet for å slå til å få drømmejobben, men usikker på om jeg er villig til å forsøke... Synes det er så dumt om jeg ikke får den og noen tenker at jeg var kjepphøy som prøvde å få en jobb i et felt jeg i utgangspunktet ikke har mye erfaring innen... Spørsmålet er bare om jeg er villig til å la sjansen gå forbi meg... Altså ved å ikke prøve. Jeg lar de fleste sjanser gå forbi meg dessverre... Hva med dere? Tar dere sjanser? Anonym poster: eab85c8924aedaadc6176e156a18d0b6
ms.Pond Skrevet 4. mai 2013 #2 Skrevet 4. mai 2013 Hva har du å tape på å prøve? Trenger du å fortelle noen at du søker på denne jobben? Trekk pusten og stup i det! I beste fall har du en ny og spennende jobb snart. I verste fall er det ingenting som endrer seg. Det siste er garantert dersom du ikke prøver. Og til sist - dersom noen tenker at du er kjepphøy høres dette ut som personer du i utgangspunktet ikke trenger å være venner med. Da bør det ikke være noe problem hva de evt tenker Det er sunt å utvide horisontene sine og spennende å prøve noe nytt, og det skjønner de fleste oppegående personer. Du får nok bare klapp på skulderen og heiarop
snøsnø Skrevet 4. mai 2013 #3 Skrevet 4. mai 2013 Jeg tar vel ikke så mange sjanser, men jeg er flink til å se muligheter og gripe dem!
Verbena Skrevet 4. mai 2013 #4 Skrevet 4. mai 2013 Hopp i det og søk i vei! Min erfaring er at vi damer tenker litt mer på at vi skaø være kvalifisert osv før vi søker på en jobb vi virkelig vil ha. Mannfolka derimot søker i vei selvom de er langt fra det det søkes etter. Og tenk det er en god del av de som får jobben!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå