Gå til innhold

Du vet du drikker skjelden når.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du etter 2 slurker Martini Asta kjenner det begynner å skje noe med deg og etter 2 glass vet at NÅ er du pussa......

Anonym poster: 54ed658b15cca6a3b11772f3597ce6e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, ja det kan godt tenkes ;). Men det er ikke for alle et tegn på at det er lenge siden man har drukket. Første gang jeg smakte alkohol drakk jeg 3 halvlitere uten å kjenne mer enn litt, mens andre jeg kjenner kastet opp rundt meg, og senere fant jeg ut at jeg har medfødt høy toleranse for alkohol og forbrenner det raskere enn andre (har med enzymer i lever å gjøre). Kan forklare at så mange sier at de aldri har sett meg ordentlig full, uansett hvor mye jeg egentlig drakk i studietiden. Drikker svært sjelden nå, men drikker en god del når jeg først gjør det :-).

Anonym poster: 1b1a1cfbbcc717b1226bf0bf557621d7

Skrevet

...du blir skikkelig fyllesjuk etter tre glass vin. Med stor F.

By the way, to glass med musserende? Da hadde jeg hengt i taklampa.

Skrevet

He he, ja det kan godt tenkes ;). Men det er ikke for alle et tegn på at det er lenge siden man har drukket. Første gang jeg smakte alkohol drakk jeg 3 halvlitere uten å kjenne mer enn litt, mens andre jeg kjenner kastet opp rundt meg, og senere fant jeg ut at jeg har medfødt høy toleranse for alkohol og forbrenner det raskere enn andre (har med enzymer i lever å gjøre). Kan forklare at så mange sier at de aldri har sett meg ordentlig full, uansett hvor mye jeg egentlig drakk i studietiden. Drikker svært sjelden nå, men drikker en god del når jeg først gjør det :-).

Anonym poster: 1b1a1cfbbcc717b1226bf0bf557621d7

Jeg har det som deg. Tok to glass vin for første gang på tre år og merket ikke noe. Jeg har alltid drukket like mye som mannfolka, men aldri blitt veldig full selv om jeg veide 50kg og drakk med folk på 90-100.

Anonym poster: 95a0cf03caed6aaaf9d1f9c81e192ecc

Skrevet

Ja jeg føler jeg sitter å vaier o sofaen etter en øl ;) haha.. Ikke ofte det skjer nei...

Anonym poster: d376293fa8a98b61d7980f699e6909fd

Skrevet

... mannen gleder seg fordi han alltid har sjåfør.

... du er billig i drift når du går på byen.

... du har følelsen å være festbrems fordi du ikke drikker og alltid må forklare hvorfor.

Skrevet

Skjeden eller sjelden?

Anonym poster: 06dae277bbfc22e31f38fdbb47d75bd5

Skrevet

.... du nettopp har tømt ut cider, øl og rusbrus som ble til overs etter bryllupet for 3 år siden. Og blir dårlig dagen etter et glass med alkoholfri champagne

Anonym poster: 078d5b939843e332b0ca906f91e3f127

Skrevet

Huff. Når man blir brisen etter to øl! Jeg drikker ikke sjelden, kanskje 1-2 ganger i mnd. Kan aldri drikke sprit, for da går det galt gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...