Gå til innhold

Symptomliste (tidsfordriv)


Anaira

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg fant denne listen over graviditetstegn i et annet forum. Jeg kjenner igjen mange symptomer som jeg ikke i det hele tatt visste at var symptomer på graviditet :)

 

 

* Økt søvnbehov - Ja, men sover ikke så godt. Sofaen og puter er hellige når det gjelder å få søvn.

* Glupende appetitt - Ja, kjenner magen vil ha mat, men ikke hvilken som helst mat. Helst matvarer som er salte.

* Intens lyst på spesiell mat - Ja, OLIVEN.

* Stadig småtissing - Spørs hvor mye jeg drikker, men konstant småtissing er normalt for meg.

* Ømme, spente bryst - Ja, de er ømme, men var verre i forrige uke.

* Kvalme - Ja, om morgenene, og av og til utpå dagen/kvelden. Svimmel er jeg også.

* Menstrasjon uteblir - Ja, hadde IKM 25/4.

* Mensmurring før forventet menstrasjon og etter - Ja

* Stikking i høyre side - Ja, mest på høyre side, men venstre også, og lysken (litt høyere opp kanskje), og korsryggen/baken.

* Stølhetsfølelse i magen - Ja

* Livmortappen ganske lav - Jeg vet ikke hva dette vil si engang eller hvordan jeg evt. sjekker det.

* Tett i nesen-forkjølt - Kun om morgenen.

* Litt stikking i korsryggen - Veldig vondt i korsryggen

* Tørr i halsen og utrolig tørst - Ja! Men kanskje dette kommer av at jeg spiser mye salt mat for tiden. Munnen og leppene blir ekstremt fort tørre.

* Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort- Ja!

* Svimmel -Ja

* Halsbrann - Nei.

* Klarer ikke å ha på stramme klær - Stemmer. Jeg går kun i tights og joggebukse.

* Oversensitive for noen lukter - Ja, jeg klarer ikke lukten av stekte eller kokte egg, eller stekte paprika (som mannen min av en eller annen grunn elsker).

* Hårsår - Nei, tror ikke det.

* Stram lukt av urinen - Ja!

* Kviser - Ja, typiske "mensenkviser".

* Tung i hodet - Ja. Spesielt om morgenen.

* Festesmerte - Festeblødning - Smerter har jeg, om det er festesmerter vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...