Tull og tøys Skrevet 4. mai 2013 #1 Skrevet 4. mai 2013 Jeg har fått tilbud å leie et hus til 6500 i mnd med 2 soverom over 90 kvm. Her jeg bor er det veldig dyrt 3 roms ligger på 12-16 ooo og oppover. Eneste som er problemet er at det største barnet må skifte skole ,men vi sparer flere tusen i mnd.
Håperpåønskebaby Skrevet 4. mai 2013 #2 Skrevet 4. mai 2013 Om dette er en skolekrets dere ser for dere å bli værende i, ville jeg absolutt slått til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå