Gå til innhold

maserier, nedpress eller annet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

De 3 siste dagene har jeg opplevd et slags trykk i magen. Føles som om jeg må på do (bæsje) hele tiden, og må tisse hele tiden.

 

Og i tillegg har jeg fått litt vondt i magen, foran, som om noen blåser opp en badeball der nede og dytter inntil nerver og alt :P Er førstegangs, 4 uker til termin.

 

Noen som vet hva slags "smerter" det er? Er ikke sånn veldig vondt, men ubehagelig.

Gjør nedpress vondt? Er særlig i forb. med at baby er aktiv.

 

Anonym poster: 9b48a6ae492615219a0d3358beffd5fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nedpress og kynnere tenker jeg. Badeball følelsen kan være kynnere. Mens bæsje følelsen og tissingen kan være nedpress.

 

Anonym poster: f154160cb75c1e7404b20ae67177e09c

Skrevet

Ok, takk for svar :) Men det er vel helt normalt.

 

Anonym poster: 9b48a6ae492615219a0d3358beffd5fa

Skrevet

Nedpress ja.. digg.. har hatt det i en uke nå(37 uker) og tror hele tiden at babyen er på vei ut.. Blir jo så glad når jeg får vondt :-P

 

Anonym poster: 18cfe29740daf9491da03339e4fffd75

Skrevet

Da fikk du det da du var like langt på vei som meg ca ;)

 

He he, jeg som håpet jeg skulle føde neste uke :P

 

Anonym poster: 9b48a6ae492615219a0d3358beffd5fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...