Anonym bruker Skrevet 4. mai 2013 #1 Skrevet 4. mai 2013 De 3 siste dagene har jeg opplevd et slags trykk i magen. Føles som om jeg må på do (bæsje) hele tiden, og må tisse hele tiden. Og i tillegg har jeg fått litt vondt i magen, foran, som om noen blåser opp en badeball der nede og dytter inntil nerver og alt Er førstegangs, 4 uker til termin. Noen som vet hva slags "smerter" det er? Er ikke sånn veldig vondt, men ubehagelig. Gjør nedpress vondt? Er særlig i forb. med at baby er aktiv. Anonym poster: 9b48a6ae492615219a0d3358beffd5fa
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2013 #2 Skrevet 4. mai 2013 Nedpress og kynnere tenker jeg. Badeball følelsen kan være kynnere. Mens bæsje følelsen og tissingen kan være nedpress. Anonym poster: f154160cb75c1e7404b20ae67177e09c
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2013 #3 Skrevet 4. mai 2013 Ok, takk for svar Men det er vel helt normalt. Anonym poster: 9b48a6ae492615219a0d3358beffd5fa
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2013 #4 Skrevet 4. mai 2013 Nedpress ja.. digg.. har hatt det i en uke nå(37 uker) og tror hele tiden at babyen er på vei ut.. Blir jo så glad når jeg får vondt :-P Anonym poster: 18cfe29740daf9491da03339e4fffd75
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2013 #5 Skrevet 4. mai 2013 Da fikk du det da du var like langt på vei som meg ca He he, jeg som håpet jeg skulle føde neste uke Anonym poster: 9b48a6ae492615219a0d3358beffd5fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå