Gå til innhold

Oj, som 2-åring kunne Magnus Carlsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

han sjakkduden, legge puslespill alene med femti brikker, og som femåring bygget han smålego beregnet på barn fra ti til fjorten år. oj, sønnen min er fem og greier såvidt å legge et puslespill med 36 brikker. Men han er lynende intelligent da ;)

Rent objektivt sett!

Anonym poster: cc49b43ea4b49434b370a8a402b4e714

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt at mora hans ikke var en dibber for hadde hun fortalt om det her inne så ville hun blitt sablet ned med "så søtt med mødre som tror at ungen er et geni" og noe om at mindre smarte barn klarer seg bedre osv.

Anonym poster: f96807b28b66cbef08afe9c3721f3504

Skrevet

Min sønn som nettopp er fylt 7 puster puslespill på 300-500 brikker alene.. Det har han gjort siden han var 5 år.. Og Lego er han også kjempeflink til og bygger for 12+ alene med bruksanvisning på over 100 sider siden han var 4-5 år. . Elsker det.. Men helt normal på skolen og normalt intelligent gutt.. Så man trenger ikke bli geni av den grunn. :-)

Magnus Carlsen er forøvrig utrolig imponerende!

Skrevet

Jeg var "vidunderbarn", leste, skrev, spilte sjakk etc da jeg var 3, og ble testet masse hos barnepsykologer, men vokste det av meg og er nå sykepleier, så barn med høy IQ og som er veldig tidlige trenger absolutt ikke bli noe stort her i livet ;)

Anonym poster: 2dff1b84114eb986dd09a5f5c74672a7

Skrevet

Jeg er snart 30 år å løser lett donald kryssord :) hihi. Er kanskje ikke så flink på kryssord, puslespill etc, men går faktisk for å være en reflektert og smart kvinne allikevel....:P

Anonym poster: 45ff9868847abf3f2f6efa8cec2125b8

Skrevet

Hadde mora hans hengt her så lurer jeg på hvilke diagnoser hun hadde fått utdelt. Autisme ha, noe annet?

Anonym poster: ff55e58decfedfc8dfc10f96c3a58f62

Skrevet

Det kunne min sønn og. I tillegg var han usedvanlig flink på tekniske løsninger som liten. Han er i dag en svært oppegående og intelligent 14-åring.

Signerer som anno nå, så ikke diagnosepolitiet eller jantelovforkjemperene kommer og tar meg ;)

Anonym poster: 963452264f6a835bd7bf34ff5439e6c4

Skrevet

Magnus carlsen har asberger syndrom,han har stått frem i media og sagt det,forde han synes det var vanskelig å takle pressen da han vant ett mesterskap i sjakk.

Anonym poster: bd3b27168a14112329efa7fe019da1d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...