Anonym bruker Skrevet 4. mai 2013 #1 Skrevet 4. mai 2013 På hvilket måte skiller det seg fra et vanlig spøkelse? Eller gjør det ikke det? er det bare et fancy-snancy ord for det? "I casaen vår kryr det av poltergeists, lizzm" Anonym poster: b0d03c88f976ad37cc0104c89da2ec1e
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2013 #2 Skrevet 4. mai 2013 Det er en bankeånd, et spøkelse som er mer høylytt og fysisk enn de "vanlige".. For de som tror på sånt.. Anonym poster: 8a955c4ed9fba94050836b36663557e8
Gjest Nerdens'mus Skrevet 4. mai 2013 #3 Skrevet 4. mai 2013 Finnes som regel kun i hus med tenåringer og påstås å være en ubevist ekstra evne tenåringen får grunnet hormoner og følelser i svingning.
MammantilNurket Skrevet 4. mai 2013 #4 Skrevet 4. mai 2013 "Poltergeist" er en amerikansk skrekkfilm fra 1982. Regissert av Tobe Hooper (som bl.a. har laget "Texas Chainsaw ...") og produsert av Spielberg. Moralen er: ikke flytt inn i et hus som er bygget på en indianerkirkegård.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå