Gjest Anonym sommerbris Skrevet 4. mai 2013 #1 Skrevet 4. mai 2013 Jeg mener en hver mamma og pappa bør få bestemme slike ting selv,jeg personlig tror ikke de tar skade av det og være borte fra foreldrene i et døgn, når de er mellom 3-6mnd, kanskje vanskelig for ammere så klart,men de som kun får flaske går det greit,men dette mener jeg,hva er deres mening? http://www.babyverden.no/Baby/Tema/Fritid-og-reise/Vent-med-a-reise-fra-barnet-ditt/
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2013 #2 Skrevet 4. mai 2013 Mange barn begynner jo i barnehage lenge før de er 1 1/2, jeg skjønner ikke at det skal være noe annerledes Anonym poster: ba930295e14cbae79a1f68324ae75953
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2013 #3 Skrevet 4. mai 2013 Jeg personlig har ikke hatt barnevakt over natten for noen av barn mine før de har vært minst 1,5 år. De er heller aldri borte mer enn 1 natt. Man får nesten gjøre det en føler er best selv. Anonym poster: fb8e2af501a3328ea6a2fc2d1544e12b
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2013 #4 Skrevet 4. mai 2013 Det beste er jo å gi barnet flaske fra det er nyfødt for da kan jeg jo få barnevakt med en gang. For det er jo sååå viktig at barnet blir trygg på andre og. Og jeg måååå jo ha egen tid. Så jeg er med barnet 3-4 ganger i uken. Anonym poster: 103c18bf0ed60c9ec4a56d77b3585b95
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2013 #5 Skrevet 4. mai 2013 Jeg er enig med ekspertene. Vi har ikke hatt ungene på overnatting før de var 1 og og 9 mnd. Anonym poster: cf917a7b391cd1954b31a64c4b312bec
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2013 #6 Skrevet 4. mai 2013 Mye verre å ha 1 åringer i bhg. Men, det vil ikke folk innse. Anonym poster: e3a82b7f7cd3c06cddc6ab801c0387d7
Gjest Anonym sommerbris Skrevet 4. mai 2013 #7 Skrevet 4. mai 2013 en natt i et par ganger i på 3 mnd dør nok ingen av:)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2013 #8 Skrevet 4. mai 2013 Jeg mener en hver mamma og pappa bør få bestemme slike ting selv,jeg personlig tror ikke de tar skade av det og være borte fra foreldrene i et døgn, når de er mellom 3-6mnd, kanskje vanskelig for ammere så klart,men de som kun får flaske går det greit,men dette mener jeg,hva er deres mening? http://www.babyverden.no/Baby/Tema/Fritid-og-reise/Vent-med-a-reise-fra-barnet-ditt/ Det er jo ongen om sier at foreldrene ikke skal bestemme sånt selv, det er mer en anbefaling/advarsel fra denne psykologen, det befales å slutte å røyke, å spise sunt og å amme også, uten at det er vedtatt ved lov. Personlig ville jeg aldri dratt bort mer enn max en natt fra mine småbarn. Det bare blir feil for meg rent instinktivt. Anonym poster: 58a2486d9c35b5164232382f7268f1ea
soleia Skrevet 4. mai 2013 #9 Skrevet 4. mai 2013 Ingen seier at ikkje foreldra bestemmer sjølve, det er jo ikkje akkurat eit lovforslag dette her, men menneske som har lang erfaring på eit område må få lov å gje råd, slik desse her gjer.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2013 #10 Skrevet 4. mai 2013 Mange barn begynner jo i barnehage lenge før de er 1 1/2, jeg skjønner ikke at det skal være noe annerledes Anonym poster: ba930295e14cbae79a1f68324ae75953 Er vell en del forskjell på å være borte i 5-7 timer og å være borte en hel helg. Ellers synes jeg vi skal være forsiktige med å "synse" så mye om ting vi egentlig ikke har peiling på. Fagfolk har ofte en større mulighet til å vurdere om slike ting kan være skadlig eller ikke enn oss andre. At vi noen ganger må gjøre valg som ikke er opptimale for barnet er en annen ting. Da bør vi imidlertid innrømme at det ikke var optimalt, ikke skjule oss bak at vi ikke tror på forskning eller fagfolk (der de er relativt enige) Anonym poster: a69ca4b274654d7d12df9eb76005e3c5
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2013 #11 Skrevet 4. mai 2013 Vi hadde vår datter på første overnatting da hun var nesten 4 år. Ikke hatt bejov for dette tidligere. Barnehage for 1-åringer er galskap!, Anonym poster: 7f80272428c8fd3a0bcce98b13539d92
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2013 #12 Skrevet 4. mai 2013 Jeg hadde sønnen min borte på overnatting da han var 2 uker gammel!! (var riktig nok pga akutt sykdom hos meg). Fra han var 1 år har han sovet borte hos besteforeldre gjennomsnittlig 2 netter i måneden. Nå er han snart fire og han sover nå hos besteforeldrene sine når han vil det Noen ganger i hverdagene også Så han sover borte nå ca 4 - 6 ganger i mnd Han har et svært godt og unikt forhold til besteforeldrene sine, som er verdens beste mamma og pappa for meg og uunnværlige besteforeldre for han . Anonym poster: 28285bed30ce3185b3f60c191a65057d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå