Trultemor85 Skrevet 4. mai 2013 #1 Skrevet 4. mai 2013 Vært borte fra BIM noen år, og husker hvordan kranglesiden var før, i forhold til nå, men fant fort ut hvorfor.. Folk er frekke i kjeften og krangler for alt de har her jo. Folk blir så mye tøffere ved en anonym knapp og. Føler meg som på barneskolen noen ganger her inne, trist at voksne mennesker bruker tiden på å kverulere,mobbe og rakke ned på hverandre. Vi har jo barn til felles og skal jo lære barn at mobbing er stygt?! Er "bare" 28, men føles mye eldre enn mange av de som faktisk burde være eldre. Er ikke anonym og bryr meg ikke Spennende å se de anonyme prate dritt til meg her og men bare hyggelig å kunne bidra til at tiden dems går fortere.
♥Madam Mim♥ Skrevet 4. mai 2013 #2 Skrevet 4. mai 2013 Enig i den. Jeg liker egenltig best å signere med nick hele tiden, men av og til svarer jeg faktisk anonymt ene og alene fordi jeg er redd jeg vil bli hengt ut. Ikke gøy å forsvare seg mot en som gjemmer seg bak pyseknappen....
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. mai 2013 #3 Skrevet 4. mai 2013 Enig med deg, jeg er ikke fylt 25 enda, men har tider hvor jeg fort føler meg 30-40 + når jeg ser krangler om fille ting her inne...
Trultemor85 Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2013 Nettop. Man blir liksom såååå mye tøffere som anonym Godt at det finnes flere som også reagerer på barnsligheter
☆☆☆ Skrevet 4. mai 2013 #5 Skrevet 4. mai 2013 (endret) Anbefalar å kike innom krangle, ikkje ein ting du ikkje kan ta opp og aldri sure miner Men anonymforum har absolutt underhaldningsverdi, sjølv om det føles som hjerneceller blir tappa av å vere her for lenge og at ein innimellom kan miste tiltru til sine medmennesker. Edit: no snakkar eg om krangle på DIB, på BIM har eg ikkje erfaring med kranglesida. Endret 4. mai 2013 av ★
Gjest meg mamma? Skrevet 4. mai 2013 #6 Skrevet 4. mai 2013 Enig i den.. O Jeg liker egenltig best å signere med nick hele tiden, men av og til svarer jeg faktisk anonymt ene og alene fordi jeg er redd jeg vil bli hengt ut. Ikke gøy å forsvare seg mot en som gjemmer seg bak pyseknappen.... Det er tåpelig og kalle anonymknappen for pyseknappen så lenge det er anonymforum. Om det signeres med nick eller anonym så er jo folk stort sett like anonyme uansett
Gjest sug lut Skrevet 4. mai 2013 #7 Skrevet 4. mai 2013 Edit: no snakkar eg om krangle på DIB, på BIM har eg ikkje erfaring med kranglesida. Jeg havna på BIM krangle ved en inkurie - fjerdeklassinger har mer flow i kranglingen sin. Det er jo en grunn for at ikke noen BIM-kranglere er på DIB-krangle. Ellers, HI, anbefaler jeg Skravle eller Krangle her inne, de er uten anonymcrap.
☆☆☆ Skrevet 4. mai 2013 #8 Skrevet 4. mai 2013 Enig i den.. O Jeg liker egenltig best å signere med nick hele tiden, men av og til svarer jeg faktisk anonymt ene og alene fordi jeg er redd jeg vil bli hengt ut. Ikke gøy å forsvare seg mot en som gjemmer seg bak pyseknappen.... Det er tåpelig og kalle anonymknappen for pyseknappen så lenge det er anonymforum. Om det signeres med nick eller anonym så er jo folk stort sett like anonyme uansett Trur ho snakkar om den utbredte bruken av anonymknappen til å gøyme seg bak når ein føler for å angripe andre, ikkje anonymiteten i seg sjølv..
♥Madam Mim♥ Skrevet 4. mai 2013 #9 Skrevet 4. mai 2013 Jeg kaller det en pyseknapp når personen spyr eder og galle over navngitte nick. Da kunne de vært tøffe nok til å signere med nick selv!! Selvsagt har jeg ikke noe imot at noen er anonyme ellers :-)
Gjest meg mamma? Skrevet 4. mai 2013 #10 Skrevet 4. mai 2013 Jeg kaller det en pyseknapp når personen spyr eder og galle over navngitte nick. Da kunne de vært tøffe nok til å signere med nick selv!! Selvsagt har jeg ikke noe imot at noen er anonyme ellers :-) Akkurat det med og spre eder og galle utover en person er en uting, uansett om personen skriver som anonym eller med nick. Synes ikke det er noe bedre om folk slenger dritt med nick heller, for det skjer jo og. Og det er endel med nick som stadig slenger at folk som skriver anonymt er feige. Og så lenge det er et anonymforum burde jo ikke det være noe problem og signere med anonym. Fokuset burde jo heller ligge på hvordan folk svarer hverandre her inne, ikke om folk bruker nick eller ei.
Trultemor85 Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #11 Skrevet 4. mai 2013 Edit: no snakkar eg om krangle på DIB, på BIM har eg ikkje erfaring med kranglesida. Jeg havna på BIM krangle ved en inkurie - fjerdeklassinger har mer flow i kranglingen sin. Det er jo en grunn for at ikke noen BIM-kranglere er på DIB-krangle. Ellers, HI, anbefaler jeg Skravle eller Krangle her inne, de er uten anonymcrap. Jeg poster ting andre steder jeg. Mest 2 trimester. Det jeg mente med innlegget er at folk er så slemme mot hverandre her når man kommer med uskyldige spm og drar det over til noe heeeelt annet. Leser jo mye her selv og svarer på det jeg kan svare på, men noen skal alltid ødelegge istedet for bare la være å svare.
☆☆☆ Skrevet 4. mai 2013 #12 Skrevet 4. mai 2013 Jeg kaller det en pyseknapp når personen spyr eder og galle over navngitte nick. Da kunne de vært tøffe nok til å signere med nick selv!! Selvsagt har jeg ikke noe imot at noen er anonyme ellers :-) Akkurat det med og spre eder og galle utover en person er en uting, uansett om personen skriver som anonym eller med nick. Synes ikke det er noe bedre om folk slenger dritt med nick heller, for det skjer jo og. Og det er endel med nick som stadig slenger at folk som skriver anonymt er feige. Og så lenge det er et anonymforum burde jo ikke det være noe problem og signere med anonym. Fokuset burde jo heller ligge på hvordan folk svarer hverandre her inne, ikke om folk bruker nick eller ei. Forskjellen er at med nick veit ein om det er same person som går til angrep i mange trådar eller om ein er generelt mislikt.
Trultemor85 Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #13 Skrevet 4. mai 2013 Sikter veldig til denne debatten : Helt feil av HI å rakke ned på eldre som får barn? Og jeg har skrevet min mening nok av ganger. Rakker ikke med på noen, Men ser jo hvordan de eldre mødre faktisk anonymt rakker ned på unge mødre og , helt forferdelig av begge parter, alder trenger ikke ha noe å si hvor god eller dårlig mor man er.. http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144044293-folk-er-jo-eldgamle-før-de-tør-a-etablere-seg-om-dagen-jo/page__st__80#entry145315841
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. mai 2013 #14 Skrevet 4. mai 2013 Det med å "gjemme seg bak anonym knappen" har jeg med å påpeke når en anonym angriper noen som er her inne med nick, for om de har noe mot de, så bør de ta dette privat, ikke sette det ut i full offentlighet, eller i det minste gi den de angriper en mulighet til å kontakte de privat, for å få det hele overstått uten å invitere gud og hver mann med i uenighetene.. Uten om det, så synes jeg da det er noen nick brukere som sprer eder og galle, og uansett, anonym eller nick, så burde man vel holde seg for god til å holde på slik.
Gjest sug lut Skrevet 4. mai 2013 #15 Skrevet 4. mai 2013 Men ser jo hvordan de eldre mødre faktisk anonymt rakker ned på unge mødre og , helt forferdelig av begge parter, alder trenger ikke ha noe å si hvor god eller dårlig mor man er.. http://www.klikk.no/...#entry145315841 Jeg gidder ikke lese tråden, men hvordan vet du at det er eldre mødre bak anonymknappene?
Trultemor85 Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #16 Skrevet 4. mai 2013 Ikke vanskelig å forstå det akkurat , men gidder ikke forklare , les om du vil eller la være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå