Gå til innhold

Bunad til baby på 17 mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig usikker her. Bunad eller en vanlig kjole til babyen på 6 måneder?

Blir jo et innkjøp på 3-400 kr for et antrekk som skal brukes en gang. Og moren min mener det er litt "hardt" med bunad på baby.

Hva velger dere å ha på babyen på 17 mai?

Anonym poster: e75b4ce88955fcc1b655a31cbfbfc376

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig usikker her. Bunad eller en vanlig kjole til babyen på 6 måneder?

Blir jo et innkjøp på 3-400 kr for et antrekk som skal brukes en gang. Og moren min mener det er litt "hardt" med bunad på baby.

Hva velger dere å ha på babyen på 17 mai?

Anonym poster: e75b4ce88955fcc1b655a31cbfbfc376

Min baby kommer til å ha på seg helt vanlig mykt og deilig babytøy. Han har ingen interesse av å pynte seg og kommer til å sove i vogna når vi skal ut i tog. Å dra på de små stive, ekle bunadtekstiler synes jeg nesten bare er slemt.

Skrevet

Min eldste datter brukte bunad etter meg på sin første 17. mai. Men dette var ikke en ordentlig bunad da, det var en sånn bunadsliknende drakt som min tante hadde sydd til meg da jeg var baby. Og den var myk og fin.

Skrevet

Ok, jeg postet altfor tidlig ser jeg.

De andre barna mine har hatt vanlige penklær på seg. Gutten min arvet en hel dress som så ut som en dress, hvis dere skjønner hva jeg mener. Det var som en heldress for babyer, men den var laget slik at det så ut som skjorte, vest og penbukse.

Jeg kunne for øvrig glatt ha kjøpt et antrekk til 300-400 kr til en baby til 17. mai. Hvis du planlegger flere barn, kan det kanskje gå i arv. For øvrig skal de bli temmelig store før de kan bruke 17. mai-stasen mer enn en 17. mai. Min 9-åring passer slett ikke inn i klærne fra i fjor lenger....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...