Gå til innhold

Erfaringer med quinny zapp xtra trille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den ser jo virkelig helt genial ut! Er det noen som har erfaringer med denne trilla? Tenker å ha den som reisevogn til nestemann.

Anonym poster: 3026e0fa6f05c5366252fdad989389d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var også overbevist om at jeg ville ha den helt til jeg leste tilbakemeldingene fra kunder. Google den så får du opp mange forskjellige meninger

Skrevet

Veldig fornøyd med min. Har vært reise vogn for yngste. Brukt den siden hun var nyfødt.

Bilsetet kunne jeg knipse rett på. Slapp å ta med den store vognen for en tur på butikken.

Skrevet

Ok, skjønner at ikke alle kan være like fornøyde. Jeg ser jo at den er spinkel og har små hjul, skjønner at den ikke akkurat er terrenggående. Men den er tenkt til sydenturer.. Men i forhold til å drasse på en stor vogn til syden eller ha med seg en paraplytrille hvor alle 4 hjula peker hver sin vei og ingen av dem vil trille forover osv.

Anonym poster: a2bf2c78a7a14a673fd8e879a78fe5f3

Skrevet

Jeg har quinny zapp (ikke xtra modellen) og er super fornøyd. Like god med bilete knipset på om bare trilla med åringen inn på butikken feks.

Har og hatt den med meg til Kenya, den trilla like godt rundt på de asfalterte veien i nairobi som den gjorde på leiren og sanden i kibale og maralal. Siden hjulet fremme kan låses er den veldig funksjonell og praktisk.

Spesielt med at den tar så liten plass, får den i hattehylla i bilen, håndbagasje på fly og har til og med hatt den i sykkelveska på sykkelferie i Irland.

Jeg skal kjøpe meg zapp xtra når nestemann kommer siden den har full liggestilling.

Hadde gått for den om jeg var deg :D

Anonym poster: c8f996e991c2b6b6deb541f6f9a028b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...