Gå til innhold

God morgen!!

Anbefalte innlegg

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Det var det storesøster ropte høyt kl 0445 i dag. Lillebror fulgte på med et vræl, og jeg skvatt sånn at jeg var halvveis ute av sengen samme sekund. Dvs jeg fikk bare med ene benet, så tyngdekraften gjorde slik at jeg deiset rett i gulvet. Anbefaler alle å prøvde denne metoden en gang.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Du var sikkert like elegant som når Julia Roberts falt ut av senga i My best friend's wedding.

Jeg har gått morgentur, sett på endene i bekken, hørt fuglesang, sett håpefullt etter tegn til musører på bjørka (ja, særlig :( ) så jeg kan klippe roser, og tenkt fredelige morgentanker. Nå skal jeg hente meg restepizza til frokost og boka mi og kaffe.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Junior ilustrerte dette ved å kaste opp.

Jeg er forkjølet, men intrigene går høyt i Glee

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Du var sikkert like elegant som når Julia Roberts falt ut av senga i My best friend's wedding.

Jeg har gått morgentur, sett på endene i bekken, hørt fuglesang, sett håpefullt etter tegn til musører på bjørka (ja, særlig :( ) så jeg kan klippe roser, og tenkt fredelige morgentanker. Nå skal jeg hente meg restepizza til frokost og boka mi og kaffe.

En sånn start på dagen er min drøm! Kanskje du kunne startet feriekoloni for småbarnsforeldre?

Gjest sug lut
Skrevet

En sånn start på dagen er min drøm! Kanskje du kunne startet feriekoloni for småbarnsforeldre?

Bare hvis barna er lydløse, lydige og ikke krangler med noen eller noe...

Forøvrig har jeg nå STORT behov for at noen forteller meg noe morsomt - jeg sovna igjen på sofaen og hadde en fryktelig slitsom drøm, var på jobb og mista mer og mer av klærne mine og var fryktelig svimmel og fant et rom hvor jeg trodde jeg kunne få hjelp, en slags helsesøster, men der var det bare anorektiske jenter som ble veid og en av dem hadde tråkka i bæsj, og så måtte jeg videre, og så hadde jeg to telefoner, den ene var liten og barbierosa og den andre var stor som en fjernkontroll, og jeg hadde mistet den ene lille rosa, og så kom en jeg kjente for tusen år siden og jeg ble veldig glad og ropte Hei og han var bare fjern og steinansikt og gikk rett forbi, og så fant han telefonen min og KASTET DEN NED TRAPPA så den knuste, før han kjørte avgårde i bilen sin der alle ungene og eiendelene og frikerkona hang ut av vinduene fordi den var så full av ting. Og jeg prøvde å kjøre min vei jeg også, men der porten var før var det nå jorde og støv og ting som vokste, og tilslutt satte jeg meg fast og sheriffen kom og alle var sinte fordi jeg hadde prøvd å kjøre over en gangbro som ikke var blitt lakket ennå. Det eneste oppløftende var at jeg var kjempelang og blond og slank. Utover det var det bare tristesse og angst - tilslutt der gikk jeg i bare olajakke - og jeg mener BARE. Nå er jeg våken og sliten.

Gjest sug lut
Skrevet

Junior ilustrerte dette ved å kaste opp.

Jeg er forkjølet, men intrigene går høyt i Glee

Fnis, unnskyld at jeg trykket "liker" men jeg likte den absurde illustrasjonen.
Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Du misforstod litt Luten, det er vi som skal på ferie til deg. Ikke barna :)

Meget spesiell drøm forresten. Jeg har også drømt om anorektiske jenter som tråkker i hundebæsj, eneste forskjellen er at jeg var våken.

Skrevet

Om det er noen trøst, Gluteo, you just made my day.

Jeg ler så jeg triller av drømmen din, selv om du sikkert ikke ler så mye selv.

Skrevet

Eg er aleine om lisja i helga (bortsett frå barnevakt medan eg er på jobb i kveld), og må følgeleg stå opp med ho begge dagane i helga. Vi hadde ein alvorsprat i går om dette, og sjølv om språket til eit 13 mnd gamalt barn er begrensa hadde eg inntrykk av at ho godtok at det ikkje kunne bli for tidlege morgonar.

Men like forbanna stod ho i senga og ropte kl 4 :( Eg ga ho smokken, la ho ned og gjentok beskjeden frå i går kveld. Eg gjekk og la meg og vart ikkje vekt att før 8.15. Det å gjenta ein bodskap hadde heldigvis effekt :)

Gjest sug lut
Skrevet

Du misforstod litt Luten, det er vi som skal på ferie til deg. Ikke barna :)

Meget spesiell drøm forresten. Jeg har også drømt om anorektiske jenter som tråkker i hundebæsj, eneste forskjellen er at jeg var våken.

OOOOkei, ja, jeg regner med at dere er i stand til å være stille og ikkeslitsomme om morgenen, og like fornøyd med å stirre nytenkende på ender som meg.

Egentlig høres det skumlere ut å drømme om sånt når man er våken...?

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Da har jeg kjøpt en recliner til Junior.

Kom over noen på finn som solgte 2 barnereclinere til 200 kr stk. Så ga naboen bilnøkklene og sendte henne avgårde siden hun så etter en til sitt barn. På den måten fikk vi skaffet Junior en sånn selv om vi er i karantene.

Gleder meg til han ser den i morgen tidlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...