Gå til innhold

40,9 i feber

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra dere blir tatt godt vare på!

God bedring til småen. Og bra dette får konsekvenser for legevakten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feberen ville jeg ikke vært redd for siden små barn lett får høy feber, men pusteproblemene ville jeg vært redd for når ungen har kjent astma.

Vet du hvorfor ungen har astma?

Anonym poster: e46cbc896a8b068925ee91fbda89b553

Hvorfor noen har astma? Er det noe svar på det?

Sønnen min har astma og jeg vet ikke hvorfor han har det, men han har diagnosen og blir syk uten medisinen sin.

Anonym poster: 9753f42e1804b3150418168ff552e79a

Skrevet

Bra dere ble tatt på alvor av barnelegen. Har selv blitt avvist av legevakten og tok da kontakt med barnelegen som fikk sønnen min inn med en gang.

Fikk da beskjed om å droppe legevakten neste gang og heller kontakte barnelegen.

Anonym poster: 9753f42e1804b3150418168ff552e79a

Skrevet

Jeg hadde ringt 113... Når man ringer dit, kommer det ikke automatisk en ambulanse, de som tar tlf vurderer situasjonen... Med så høy feber og i tillegg astma (og det faktum at du sier at det kan fort bli med dramatisk) ville jeg overhørt damen på legevakta og ringt 113 og hørt hva de har å si...

God bedring til gutten din :)

Skrevet

Jeg hadde ringt 113... Når man ringer dit, kommer det ikke automatisk en ambulanse, de som tar tlf vurderer situasjonen... Med så høy feber og i tillegg astma (og det faktum at du sier at det kan fort bli med dramatisk) ville jeg overhørt damen på legevakta og ringt 113 og hørt hva de har å si...

God bedring til gutten din :)

Beklager, leste ikke alle innleggene før jeg hadde skrevet dette ;)

Så bra det går bra med gutten din :)

Skrevet

Blir jeg avvist på telefon reiser jeg til sykehus dersom jeg mener at det er nødvendig. Hadde en episode med meg selv, har epilepsi og etter andre anfall i løpet av en halv time mistenkte han status (som er livstruende!). Han ringte legevakta og fikk beskjed å sette meg i drosje dersom jeg skulle få et anfall til. Heldigvis fant han nødfallmedikamentet mitt og det ga seg - men det var bare latterlig behandling av legevakta og vi klagde til fylkeslegen. Fikk selsagt medhold men syns det er litt for tam reaksjon.

Anonym poster: d3cebd12bf349af4615b735c220fe82b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...