Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #1 Skrevet 3. mai 2013 Jeg veier 10 kg for mye. Disse syv ukene har jeg 10 timer pt og kan kjøpe hva jeg vil av mat, hvilket betyr hvilken son helst diett. Hva ville du gått for? Dukan? Psmf? Lavkarbo? Pulver? lavkalori? Kroppen min responderer bra på lite carbs. Anonym poster: 4ac2b28e2067e171cff74c66c764e6cc
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2013 #2 Skrevet 4. mai 2013 Jeg kjenner flere som har gått ned i vekt på slike shaker, så om du skal ned fort er nok det ett fint hjelpemiddel. Anonym poster: 40da20ce6aeaefad092b9ad3a79ce170
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2013 #3 Skrevet 4. mai 2013 Psmf definitivt! Anonym poster: ae2bafb3c77852a6a8d4447d51027f98
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2013 #4 Skrevet 4. mai 2013 Hva er psmf? Anonym poster: d14e73d417bc7ca655c638170be74b9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå