Gå til innhold

Er det mye russestyr i hovedstaden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte oss Oslo-tur i januar allerede, og i dag kom jeg på at det er jo midt i russetida! Neste torsdag-søndag..... Russetida kommer bestandig "plums" på meg, jeg har ikke vært i det moduset siden jeg selv var russ for 10 år siden.

Men tibake til temaet; kommer vi til å merke mye til russen neste helg? Eller er de kanskje reist på russetreff da????? :D :D Lov å håpe......

Anonym poster: 0b5d2fc64c03c2d571d5b648c03bf9ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper du skal trave opp og ned turisters Oslo, nemlig Karl Johan. Hvorfor tror alle at Oslo er så kaos og bråk og styr. Det er bare en liten by. Russen er over alt. De som er russ bor faktisk i byen. Hva forventer du egentlig?

Anonym poster: 356afb034b99b2ec030a2a4de5e4d7cf

Skrevet

Ja, det merkes men synes ikke det forstyrrer nevneverdig (bortsett når jeg bodde i studenthybel rett ved Sognsvann da og var mitt i eksamenstida, hehe).

Anonym poster: 931a9b15d06e0287300b1d70508692fd

Skrevet

Tipper du skal trave opp og ned turisters Oslo, nemlig Karl Johan. Hvorfor tror alle at Oslo er så kaos og bråk og styr. Det er bare en liten by. Russen er over alt. De som er russ bor faktisk i byen. Hva forventer du egentlig?

Anonym poster: 356afb034b99b2ec030a2a4de5e4d7cf

Oslo er ikke en liten by for de som ikke bor i by. Og jeg vet ikke hvordan de fester i Oslo. Eller hvor de gjør russekravene sine. Eller hvor mange de er. Hallo, det var jo bare et spørsmål. HI

Anonym poster: 0b5d2fc64c03c2d571d5b648c03bf9ea

Gjest Anybody
Skrevet

Merker ikke mye til det i det hele tatt, annet enn at je ser noen russ i en rundkjøring som skåler for hver tur de får ol..

Skrevet

Jeg er i Oslo sentrum hver dag og merker ikke noe til det annet enn at mange har rød og blå bukser på t-banen. Festingen gjør de stort sett på Tryvann på kveldstid. Noen russebusser kan nok bråke om natta hvis dere er uheldige, men lite sannsynlig at det er veldig plagsomt over lengre tid.

Anonym poster: 14ed6a8969c1c31096a497227724c58d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...