Gå til innhold

Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber via nav hos en meny butikk og til uka skal jeg jobbe mandag, tirsdag, fredag og lørdag. Torsdag er jo helligdag og onsdag har jeg fått fri fordi jeg skal jobbe lørdagen. Så til problemet, barnehagen har stengt fredag, planleggingsdag og jeg er satt opp til å jobbe 8-16. Har prata med mamma som har fri den dagen og ho regna med at det gikk greit å ha guttungen, men at jeg får vurdere hva jeg selv vil siden alt kan skje og ho muligens ikke får mulighet likevel, Pappa er mye syk, og senest 1 mai ble han henta av ambulanse pga angina anfall og blodtrykksfall. Det går gjerne i perioder, hatt en bra periode en stund nå, men sist han hadde en dårlig periode var det inn og ut av sykehus hele tiden.

Så ville dere jobba som avtalt og satsa på at mamma kan ha han ( skjer noe må jeg bli hjemme fra jobb), eller ville dere prata med sjefen på mandag og spurt om å få jobbe onsdag og helle ha fri på fredag for å være på sikre siden?

Anonym poster: 315e6f5d1913889da66d301cef707853

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan jo snakke med sjefen først. Blir det ikke greit hadde jeg satset på mamma :-)

Skrevet

Jeg ville forklart situasjonen for sjefen, og håpet å få byttet til onsdag. Om det ikke gikk ville jeg satset på at mamma kunne passe barnet på fredag. Hvorfor ikke spørre sjefen liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...