Gå til innhold

Et barn til besvær!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, ikke så ille, hehe ;) Men denne ungen min nekter å være inne, skal bare være ute. Han er to år så kan ikke være ute alene, tror kanskje jeg må få kjøpt en hundegård snart ;) noen andre som har barn som elsker å være ute?

 

Anonym poster: 590c6672f07458825c3a4fa3a08aa4ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har og en gutt som er slik. Heldigvis egentlig. Han får jo oss og ut. :)

 

Anonym poster: 4d4f550940b7c728d3b812014f27d033

Skrevet

Det er sant ;) her har vi problemer med å lage middag for gutten skriker om at han vil uuuuut, hehe, men må vel bare se det posetive i det :)

 

Anonym poster: 590c6672f07458825c3a4fa3a08aa4ba

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Skaff deg en grill å ta middagen ute. Her har vi en gutt som enten vil ut eller vil ha mat. Vil han inn er han sulten

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Skaff deg en grill å ta middagen ute. Her har vi en gutt som enten vil ut eller vil ha mat. Vil han inn er han sulten

Skrevet

Skaff deg en grill å ta middagen ute. Her har vi en gutt som enten vil ut eller vil ha mat. Vil han inn er han sulten

 

Har grill, så behøver ikke skaffe det, men kanskje en kokeplate? hehe ;) Tror kanskje han er litt for lite ute i barnehagen også, for han nekter å gå inn når vi kommer hjem, da skal han være ute. Hyl og skrik hvis han ikke får lov.

 

Anonym poster: 590c6672f07458825c3a4fa3a08aa4ba

Skrevet

Har ei skikkelig utejente her også. Bare hyl og vræl når vi må rett inn og lage middag etter barnehagen. Hjelper ikke akkurat at storebroren får lov til å leke ute imens jeg lager middagen...

 

I dag løste jeg det ved å gi henne kornblanding å spise imens jeg laget middag. Men det er jo ikke noen optimal løsning...

 

Anonym poster: f438841279061bf579efdaed862069f8

Skrevet

Her er det hyl og skrik enten vi skal inn eller skal ut! Uansett, hun er heldigvis ikke sjefen selv om hun tror det. Men vi er ute hvis hun vil og vi har mulighet, selvsagt. Ellers har vi et uteområde som er lukket med gjerde og port der hun kan leke aleine mens jeg følger med inne, det går fint. Så får vi laget middag også ;)

 

Anonym poster: d224546d6661145a3cd46fd897dd233b

Skrevet

Her er det hyl og skrik enten vi skal inn eller skal ut! Uansett, hun er heldigvis ikke sjefen selv om hun tror det. Men vi er ute hvis hun vil og vi har mulighet, selvsagt. Ellers har vi et uteområde som er lukket med gjerde og port der hun kan leke aleine mens jeg følger med inne, det går fint. Så får vi laget middag også wink.png

 

Anonym poster: d224546d6661145a3cd46fd897dd233b

 

Får kanskje få opp noe gjerde vi også, så kan han være ute å leke litt. Vi må jo få gjort ting inne, men det er ikke lett når han nekter,hehe. Det er litt søtt også da :) HI

 

Anonym poster: 590c6672f07458825c3a4fa3a08aa4ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...