Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #1 Skrevet 3. mai 2013 Neida, ikke så ille, hehe Men denne ungen min nekter å være inne, skal bare være ute. Han er to år så kan ikke være ute alene, tror kanskje jeg må få kjøpt en hundegård snart noen andre som har barn som elsker å være ute? Anonym poster: 590c6672f07458825c3a4fa3a08aa4ba
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #2 Skrevet 3. mai 2013 har og en gutt som er slik. Heldigvis egentlig. Han får jo oss og ut. Anonym poster: 4d4f550940b7c728d3b812014f27d033
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #3 Skrevet 3. mai 2013 Det er sant her har vi problemer med å lage middag for gutten skriker om at han vil uuuuut, hehe, men må vel bare se det posetive i det Anonym poster: 590c6672f07458825c3a4fa3a08aa4ba
Gjest Nerdens'mus Skrevet 3. mai 2013 #4 Skrevet 3. mai 2013 Skaff deg en grill å ta middagen ute. Her har vi en gutt som enten vil ut eller vil ha mat. Vil han inn er han sulten
Gjest Nerdens'mus Skrevet 3. mai 2013 #5 Skrevet 3. mai 2013 Skaff deg en grill å ta middagen ute. Her har vi en gutt som enten vil ut eller vil ha mat. Vil han inn er han sulten
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #6 Skrevet 3. mai 2013 Skaff deg en grill å ta middagen ute. Her har vi en gutt som enten vil ut eller vil ha mat. Vil han inn er han sulten Har grill, så behøver ikke skaffe det, men kanskje en kokeplate? hehe Tror kanskje han er litt for lite ute i barnehagen også, for han nekter å gå inn når vi kommer hjem, da skal han være ute. Hyl og skrik hvis han ikke får lov. Anonym poster: 590c6672f07458825c3a4fa3a08aa4ba
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #7 Skrevet 3. mai 2013 Har ei skikkelig utejente her også. Bare hyl og vræl når vi må rett inn og lage middag etter barnehagen. Hjelper ikke akkurat at storebroren får lov til å leke ute imens jeg lager middagen... I dag løste jeg det ved å gi henne kornblanding å spise imens jeg laget middag. Men det er jo ikke noen optimal løsning... Anonym poster: f438841279061bf579efdaed862069f8
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #8 Skrevet 3. mai 2013 Her er det hyl og skrik enten vi skal inn eller skal ut! Uansett, hun er heldigvis ikke sjefen selv om hun tror det. Men vi er ute hvis hun vil og vi har mulighet, selvsagt. Ellers har vi et uteområde som er lukket med gjerde og port der hun kan leke aleine mens jeg følger med inne, det går fint. Så får vi laget middag også Anonym poster: d224546d6661145a3cd46fd897dd233b
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #9 Skrevet 3. mai 2013 Her er det hyl og skrik enten vi skal inn eller skal ut! Uansett, hun er heldigvis ikke sjefen selv om hun tror det. Men vi er ute hvis hun vil og vi har mulighet, selvsagt. Ellers har vi et uteområde som er lukket med gjerde og port der hun kan leke aleine mens jeg følger med inne, det går fint. Så får vi laget middag også Anonym poster: d224546d6661145a3cd46fd897dd233b Får kanskje få opp noe gjerde vi også, så kan han være ute å leke litt. Vi må jo få gjort ting inne, men det er ikke lett når han nekter,hehe. Det er litt søtt også da HI Anonym poster: 590c6672f07458825c3a4fa3a08aa4ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå