Gå til innhold

30 day shred

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ferdig med 1 dag av level 2 på shred, å fyy faen og tungt det er.. angrer som en høne på at jeg begynte på detta, men vet jeg kommer til å være stolt av meg selv for å ha gjennomført...

Etter 1 år og 9 mnd uten noen spesiell form for trening utenom å gå tur med barnevogn og bæresele, er det jo ikke så rart at det er tungt..

Level 1 syntes jeg ikke var så tung så jeg trodde jeg skulle klare meg fint gjennom dette, men den gang ei.. haha!

Noen fler som holder på med 30 day shred?

Hvordan går det med dere?

Hvilken lever er dere på og hva syntes dere om de forskjellige levelene?

Anonym poster: b5f67681a8026cbe17e0f5b3f43b37e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det! Jeg er enda på level 1 da, og har gjort to dager av den. TOk pause på to dager og begynte så påan igjen.

Merker du noe på kroppen? Eller er det for tidlig å si?

Anonym poster: 315971a07ceab7413864597ec1597559

Skrevet

Jeg gjorde litt som du, begynte og tok 4 dager av level 1, så orket jeg ikke en dag, så ble jeg syk med feber og hoste å var ute av gamet i 2 uker for så å begynne på igjen..

Jeg merker det veldig godt på kroppen, jeg orker mer i hverdagen, har fått mye mer muskler enn hva jeg hadde (spesielt i beina) og spenten ikke minst.(Må si mannen merker det best for nå klarer jeg stillinger i senga jeg ikke har klart siden før jeg ble gravid) Tok bilder av kroppen i undertøy før jeg startet, så gleder meg til å se om det er noen forskjell når jeg tar nye bilder når jeg er ferdig.

HI

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt denne?

Cdon.com og play.com feks.

Men du kan se den på youtube eller laste ned via piratbay (det siste gjorde jeg)

Så lenge du har en enkel treningsmatte og et par med ca 1kg manualer klarer du deg gjennom hele :D

HI

Skrevet

Se den på youtube. Kjempegreit!

Jeg har gode muligheter hele neste uke for å gjøre det. Skal!!!!!

Anonym poster: 315971a07ceab7413864597ec1597559

Skrevet

Takk for svar. Må nok kjøpe den, for har super treeeeeeg Internett forbindelse her jeg bor :(

Skrevet

Takk for svar. Må nok kjøpe den, for har super treeeeeeg Internett forbindelse her jeg bor sad.png

Da er det nok best å kjøpe den ja;)

Lykke til :D

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...