Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsk!

-Vesla har ikke spydd siden klokka 12 i dag

-Uteblomstene får vann

-Frysen full av muffins

-Kjøla full av rundstykkedeig

-Stekeovnen full av pizza

Fin fredag!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Fredag er lekkert. Helt puddingfredag her, veldig deilig - har gått en obligatorisk tur for å kunne gjøre sofa i mengder etterpå, har sørlandschips og rømme, ingen barn hjemme, pizza i ovnen akkurat som som deg, Blomstre, og de som kommer seinere hjem får det som er igjen :)

Gjest Ziva
Skrevet

Barnebursdag med 14 unger i morgen.

Febersykt bursdagbarn (ikke smittsomt, allergisk reaksjon på pencilin pga uvi).

Suksessterte i kjøleskapet.

All handling til bursdagshelgmarston er i boks.

Skrevet

Jeg har gjort unna Jillians 30 Day Shred pluss hundeluftetur idag, spist deilig blomkålsuppe til middag, fireåringen er i seng og mini sover ved siden av meg, og straks er det Idååål (heia Eirik!).

Imorgen blir man gressenke mens mannen jobber, da kommer to venninner med sine søte gullunger som er på alder med mi. Da regner jeg med golvet her oversvømmes av Hello Kitty, Peppa Gris og Barbie. ;)

Jeg mangler bare Pepsi Max og sjokolade, men man prøver å slutte med sånt fjas. Så jeg har stått med skjea oppi melisen istedet! :P

Skrevet

Jeg har rydda i klærne til guttongen, ommøblert og vasket stua.

Hatt besøk av mor å serverte pølse og potetstapp, mens jeg selv knasket knekkebrød slik at jeg nå kan drikke cider uten å overgå kaloriene mine.

*fredag*

Skrevet

Jeg har pakket kofferten, i morgen drar minstemann og jeg til Paris!

Resten av denne møkkadagen får stå ukommentert. Jobb til langt på natt i går og omreisende i elendighet i dag. Makes no one happy!

Skrevet

- Deilig lang lunch med venninne i dag (selv om halsen er full av piggtråd.)

- Mannen skal ta "natteoppstandelsene" i helgen, så jeg kan få sove ut når jeg har tidligvakter Lørdag og Søndag.

- Akkurat nå sliter jeg med valget mellom en kopp varm sjokolade eller å rett å slett ta med meg katta og hoppe i seng.

- Masse deilig aktivitet fra babyen i magen (UL til uka. Gutt eller jente?)

Skrevet

Jeg har kjøpt uteplanter og frisket opp uteplassen. Treåringen er på god vei til å lære seg det her med balansesykkel, og vi har vært ute i finværet hele ettermiddagen. Gubben er på bytur med gutta, så jeg regner med at han kommer hjem, sørpe dritings og veeeldig amorøs, om et par timer. Jeg er bestandig så fin når han har drukket øl ;)

Skrevet

- jogge 5,5 km til jobb ca 06.45. Slitsomt, men fy for en energi jeg har hatt resten av dagen!

- bake kake til kakefredag på jobb, 2 ulike - en bærkake, en sjokoladekake

- kjolefredag, denne fredagen med blomst i håret

- pizza med familien

- ute på byen å drikke øl og gå på konsert :D

- passe brisen før man stuper fornøyd i seng

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...