Gå til innhold

pappa som drikker bare øl under hele sydenferien sammen med barna!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så irritert! Jeg, sambo og barna er å koser oss i syden varmen. Han gjør ikke annet enn å drikke øl! Øl til frokosten, lunsj, middag, kvelds ++++ Drikker i alle fall minst 6 øl på en dag sammen med barna. Bare jeg som synes det er TULL å drikke så mye øl når man er på ferie sammen med barn??

Anonym poster: cd4b92787d51d9b464e39e21ac93bca6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkje berre du, nei..

Skrevet

Merkes det på han da???

Synes ikke det gjør noe faktisk så lenge man ikke kan merke noe som helst på personen som drikker. Da blir det nesten som å drikke vann eller brus..

Nå har jeg et ganske så avslappet forhold til alkohol da. Verken meg eller samboer drikker noe særlig, men ser ingen problemer med at andre drikker noen øl i nærheten av barn så lenge det ikke merkes...

Skrevet

Øl til frokost kan jeg være enig i at er litt i overkant. Men 6 øl i løpet av en hel dag er da virkelig ikke mye, regner ikke med at han klarer å bli beruset av det engang?

Jeg ser ikke helt problemet, bortsett fra st jeg ville blitt ufattelig kvalm av øl til frokost :P

Skrevet

Det kommer vel ann på om han blir påvirket. jeg ser ikke helt problemet hvis han ikke blir full foran barna.

er mange menn som tåler masse, og at han koser seg med noen øl er ikke noe jeg syns gjør noe

Anonym poster: 3b7e0a88e4349ee1b508163b86b3a037

Gjest Julia1984
Skrevet

Ser ikke problemet så fremt han ikke er beruset. Du gjør det til et problem. Barna skjønner vel ikke at det han drikker er noe spesielt??

Skjønner deg godt hvis han er full, ellers ikke hvis han er en voksen mann som begrenser seg.

Skrevet

Spiller egentlig ikke så stor rolle hva vi mener. Det som betyr noe her er hva du og barna mener og når du så klart mener at han ikke burde drikke så mye øl på ferie med ungene så kan han godt ta litt hensyn til deg og til barna. Det burde en voksen mann klare.

Skrevet

Blir han beruset av det, så er det jo selvsagt ikke greit. Ellers er seks øl i løpet en en DAG ikke veldig mye.....

Skrevet

Unødvendig med sånne mengder på tur med barn , og uansett usunt drikke 6 øl hver dag på ferie med barn el ei....

Anonym poster: 8eff0851047b24b779b31a22841b98fa

Skrevet

Er han full? Beruset?

Vet barna at han drikker noe med et innhold som kan gjøre han susete?

Vet barna hva alkohol er? Eller lager du et problem??

Hvis far koser seg med en øl til maten og stopper der, hva er problemet???

Personlig høres det vondt ut med øl til frokost, men hadde aldri lagt kjepper i hjulene for samboer på ferie. Han er en voksen mann og har han lyst på en øl til maten skal han da få det... Hadde ikke furtet av den grunn!

Anonym poster: 9e25c886b3bacde8428187dc5362afd6

Skrevet

Unødvendig med sånne mengder på tur med barn , og uansett usunt drikke 6 øl hver dag på ferie med barn el ei....

Anonym poster: 8eff0851047b24b779b31a22841b98fa

Helt enig. Det var heller ikke snakk om "bare" seks øl, men minst seks øl hver dag.

Øl til frokost har ingenting å gjøre på en familieferie, mener jeg.

Anonym poster: 34bb748f68beedbf9bc8599d95afd0b2

Skrevet

Regner med at far ikke blir full av den mengden i løpet av en hel dag. Regner heller ikke med at du suser rundt ;) Er nok ikke så galt dette.

Anonym poster: 6eff1f6d439bdea904bb23cb0b114fe2

Skrevet

Så lenge HI syns det er for mye, bør han drikke mindre. Når andre føler at alkoholinntaket er for stort, og den det gjelder ikke vil ta hensyn. Da vil jeg gå så langt som å påstå at personen har et problem.

Skrevet

Spiller egentlig ikke så stor rolle hva vi mener. Det som betyr noe her er hva du og barna mener og når du så klart mener at han ikke burde drikke så mye øl på ferie med ungene så kan han godt ta litt hensyn til deg og til barna. Det burde en voksen mann klare.

Signerer denne.

Anonym poster: 76bb1ec91666396d0725d9562d25a310

Skrevet

Ja vi pleier å vente til barna har lagt seg, så jeg syns det høres mye ut. Øl til frokost på familieferie er jo bare helt fjernt.

Anonym poster: 2db9dc84860277a93497ce04d5bf7e04

Skrevet

Hva med alle de som bøtter ned med drinker osv på flyplassen kl 7.00 om morningen? Ikke bare når de starter ferien, men også på vei hjem. ER det nødvendig?

Flaut, å være norsk noen ganger!

Anonym poster: 0effde19b747db5569b5d7a6c01d15da

Skrevet

Herregud så hysteriske og fanatiske enkelte er. 6 øl fordelt utover en hel dag er da ikke mye for en voksen mann! Blir iallfall ikke merkbart beruset av det.

Vi kom akkurat hjem fra en uke i syden med barn. Ingen av oss fester eller drikker noe særlig til vanlig. Kanskje vi tar oss en øl en gang i blandt.

Den uka vi var borte nå KOSTE vi oss med en øl i sola når vi følte for det. Og ja det ble vel kanskje opp mot 6 øl totalt på en hel dag i løpet av ferien.

Ble like berusa av det som om det var brus vi drakk.

En øl på en taverna ved stranden etter lunsj, en øl på verandaen på hotellet mens barna sov ettermiddagslur, en øl til middagen og kanskje en øl eller to til kvelden etter at ungene var lagt.

Ingen har tatt skade av det og det mæ være lov til å kose seg med litt øl på ferie selvom barna er der. Så lenge det man ikke blir merkbart berusa foran barna så bør det være greit. Alkohol er jo trossalt lovlig.

Anonym poster: 6415019823a51967db8ab98f621c9d01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...