Gå til innhold

Hva tenker dere når noen sier......

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....at de ikke orker drama-queens som alltid klager om alt og alle.

Og så sitter vedkommende selv og sier at hun ikke kan fordra svigerinnene sine, og legger ut om alt som er galt med dem. De aller fleste damene i vennekretsen til kjæresten er slitsomme å forholde seg til, for de er så sjalu og sure at det bare er tungvindt å snakke med dem. Så på fest så holder hun seg alltid med typen og kompisene hans for damene er det alltid noe galt med.

Dama er ganske stille og sjenert, men har i utgangspunktet en stor skepsis når det kommer til andre damer altså :P

Vi snakket om dette idag, og jeg mente da at jeg ikke helt forsto det der med jente-drama. At ikke folk bare kunne komme på en fest med en positiv innstilling til alle, og innfinne seg med at noen har man kjemi med og andre ikke. Men at det ikke trenger å bety at man trenger å snu ryggen til hele grupper( i dette tilfellet så og si hele damegruppa....) Nå snakket jeg generellt og ikke akkurat om henne, men hun melder seg bare ut hvis hun merket at folk i bunn og grunn er anderledes enn henne.

Man er da ikke bedre selv hvis man har en slik innstilling som hun har mener jeg.

Anonym poster: 75858be57856fb6d18b77c15c1207876

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ikke være anonym. Så denne er det jeg som står for ;)

Skrevet

Ingen synspunkter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...